  • Data: 2005-05-15 17:16:10
    Temat: Re: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d67rh3$6op$1@news.interia.pl...

    > Jasne, wmontuję sobie Twoje radio do swojego auta i będę korzystał z
    ochrony posiadania ;))

    Oczywiście i nie będę miał prawa rozbić Ci szyby i zabrać tego radia.
    Będę musiał skorzystać z odpowiednich procedur prawnych. Czy to
    cywilnych, czy to karnych.

    Ad rem,to przecież przybyli na miejsce policjanci nawet nie wiedzą, czy
    osoba podająca się za właściciela pojazdu jest jego właścicielem. A jak
    sprzedała komuś samochód i tamta osoba ma umowę, zapłaciła tylko nie
    przerejestrowała pojazdu? Zauważ, ze do warsztatu samochód oddała osoba
    trzecia. Policja nie jest od wydawania na miejscu wyroków. Gdyby
    zachodziło podejrzenie, ze właściciel warsztatu wszedł w posiadanie
    samochodu nielegalnie, to wówczas należało by samochód zabezpieczyć.