  • Data: 2005-05-15 18:56:09
    Temat: Re: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Od: "Karola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    ale to nie zaden warsztat. Chcialabym podpisac z nim umowe, ale powiedzial,
    ze nie podpisze (wiadomo - musialby zglosic to do skarbowki).
    Nie bede placic na slowo za cos w dodatku za kogos. Jedyny szkopul to ten,
    ze samochod jest zatrzymany, importer ma to w nosie i nawet sie nie
    kontaktuje z lakiernikiem. Lakiernik stwierdzil, ze skoro on mu nie zaplaci
    to ja mam mu zaplacic.