  • Data: 2005-05-15 12:33:44
    Temat: Re: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Od: "Karola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:d67cgj$fn4$1@news.onet.pl...

    > Jednym z obowiązków przyjmującego zamówienie jest wydanie dzieła... a
    > więc wydanie samochodu, trudno traktować to inaczej niż świadczenie.

    Ale wezcie prosze pod uwage, ze nie ma zadnej pisemnej umowy, a "lakiernik"
    nie ma warsztatu tylko garaz w ktorym prysnal lakierem samochod i tyle. Nie
    wystawi mi zadnej faktury, ani paragonu fiskalnego bo nie prowadzi
    dzialalnosci gospodarczej.
    Nie moge placic rachunkow za importera, bo dojdzie do tego, ze bede musiala
    zaplacic za hotel w ktorym sie zatrzymal jadac po auto...