  • Data: 2004-04-19 16:43:35
    Temat: Re: Czy mam prawo ?
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    REMEMBER BEFORE wrote:
    > Ale i tak wydaje mi sie ze jezeli jestem lekarzem to np. ubran po cenach
    > hurtowych bym kupowac nie mogl . Farbe jeszcze chyba tak :)

    Oczom nie wierzę!
    Jeżeli obrotu towarem nie reguluje jakaś koncesja to KAŻDY może sobie
    kupić dowolną ilość.
    Czasem hurtownia nie prowadzi sprzedaży dla osób fizycznych tylko dla DG
    (jak np. dawno temu Makro Cash&Carry) i kupując tam możesz (nie musisz)
    wziąć fakturkę. Co z nią zrobisz, twoja rzecz (co najwyżej US może
    zakwestionować odliczenia). Jeżeli uda Ci się sprzedać z zyskiem tonę
    szpinaku mając zarejestrowany serwis śrubokrętów, szacunek, podatek
    zapłacić i cieszyć się marżą.
    Tyle.

    --