eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSiły policyjne w Warszawie › Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
  • Data: 2020-11-25 15:08:11
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fbe38dd$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.11.2020 o 18:54, J.F. pisze:
> [...]

    >>> 1. Plan zmiany natury ludzkiej i stworzenie lepszego

    >No i? Jeżeli jakaś grupa oszołomów chce faszyzmu, to my też musimy
    >chcieć?

    To miala byc cecha faszyzmu, a kto nie chcial lepszego spoleczenstwa ?

    Grecy, Rzymianie, Koscioly, Komisja Edukacji Narodowej, Rewolucja
    Francuska, bolszewicka, Solidarnosc :-)

    >A dopominają się zmiany "natury ludzkiej", czy może wręcz przeciwnie?

    A to ponoc cos w gender, ale na tym to ja sie nie znam.

    Poza tym w naturze ludzkiej jest jakies "bic slabszych" :-(

    >Chcą militaryzmu, szowinizmu, rasizmu, fundamentalizmu
    >relijno-państwowego?

    Jakos kiepsko doczytales - Hitler religii istniejacych nie cenil,
    Mussolini korzystal srednio, a Franco mocno.

    A taki Mao, Kim, Polpot - faszysci czy nie ?

    Pewnie nie, bo komunisci, a to sie wyklucza :-)

    J.