  • 1. Data: 2020-11-19 15:19:47
    Temat: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Ileś set policjantów pilnowało Sejmu.
    Posłanka co była na miejscu zapytała o coś policjanta, a ten powiedział,
    że nie wie, bo jest z Łodzi i nie ma kontaktu z Warszawą.
    nie ma też kontaktu z dowódcą.

    To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on
    odbiera rozkazy ?

  • 2. Data: 2020-11-19 15:28:25
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 19-11-2020 o 15:19, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > nie ma też kontaktu z dowódcą.
    >
    > To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on

    Czy wtedy nie powinien mieć imiennika? Bo chyba nie podlegał wtedy pod
    wyjątek, bycia w kierowanej zwartej grupie

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2020-11-19 16:18:55
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

    Monika Głowacka pisze:

    > To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on
    > odbiera rozkazy ?

    Jak ja w Walbrzychu z TORUNIA antenka z gwoscia

    --
    Molim was bardzo

  • 4. Data: 2020-11-19 16:36:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy wtedy nie powinien mieć imiennika? Bo chyba nie podlegał wtedy pod
    > wyjątek, bycia w kierowanej zwartej grupie

    Policjanci od dawna nie noszą w znakomitej większości imienników -
    przynajmniej w warszawie. Robert tłumaczył, że nie muszą. Jest
    wymienione jako część umundurowania, więc można nosić ale nie trzeba -
    jak czapkę. Z drugiej strony gacie nie są, więc wynika z tego, że do
    munduru nie wolno:P

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-11-19 16:41:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 19-11-2020 o 16:36, Shrek pisze:

> [...]
    > wymienione jako część umundurowania, więc można nosić ale nie trzeba -
    > jak czapkę. Z drugiej strony gacie nie są, więc wynika z tego, że do

    Rozumiem, ale skoro tak, to jest niewpełni umundurowany i przystępując
    do czynności względem innej osoby chyba winien się wylegitymować?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 6. Data: 2020-11-19 17:29:44
    Od: Kviat

> [...]
    > nie ma też kontaktu z dowódcą.
    >
    > To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on

    Ci, którzy bez rozkazów nie potrafią oddychać, rozkazy odbierają na
    zebraniu przed: napierdalać lewackich zboczeńców. W trakcie rozkazy już
    nie są potrzebne.
    Część wysyłają bez rozkazów, bo sami wiedzą co mają robić i robią to z
    entuzjazmem. To po co im dupę zawracać rozkazami w trakcie?

    Pozostali dekują się na prowincjonalnych komisariatach jako dyżurni i
    modlą się żeby ich nie wysłali do stolicy, bo będzie miał
    nierozwiązywalny dylemat, czy napierdalać pałą kuzynkę, która mieszka w
    Warszawie, czy zrezygnować z milicyjnej emerytury. Taka kuzynka później
    może mu nawet zepsuć jakąś imprezę rodzinną, gdy mu to wypomni pokazując
    obite nerki. To już lepiej siedzieć cicho, nie wychylać się i udawać, że
    się nie wie, po co kolegów do Warszawy wysłano, może pominą i nie wyślą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2020-11-19 17:58:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rozumiem, ale skoro tak, to jest niewpełni umundurowany i przystępując
    > do czynności względem innej osoby chyba winien się wylegitymować?

    Kluczowe jest to, że mają to w pompie i mają poparcie przełożonych.
    Państwo prawa w praktyce.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-11-19 18:00:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2020 17:29:44 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    > obite nerki. To już lepiej siedzieć cicho, nie wychylać się i udawać, że
    > się nie wie, po co kolegów do Warszawy wysłano, może pominą i nie wyślą.

    Zawsze twierdziłem że szefowie Policji winni być mianowani przez
    opozycję parlamentarną.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 9. Data: 2020-11-19 18:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika Głowacka" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >nie ma też kontaktu z dowódcą.

    >To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on

    Normalnie - jest zbiorka, i rozkaz - pilnowac tej bramy i nikogo nie
    wpuszczac do odwolania :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-11-19 18:20:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 19-11-2020 o 17:58, Shrek pisze:

    > Kluczowe jest to, że mają to w pompie i mają poparcie przełożonych.
    > Państwo prawa w praktyce.

    zgadzam sie z małą poprawką: państwo bezprawia.

    --
    http://kaczus.ppa.pl