  • Data: 2020-11-26 15:22:13
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2020 o 11:23, J.F. pisze:

    > Cztery razy pytasz, a zwiazku nie widzisz.

    To w końcu wykaż ten związek.
    Co ma do tego wysokość stawki VAT?
    Niezależnie jaka ta stawka jest wysoka i tak na końcu płaci ten VAT
    klient, a nie przedsiębiorca.
    Gdzie ten dalszy ciąg zagadki i o co ci chodzi?

    Łopatologicznie, jak dla małpy:

    1) Producent kupuje "materiały" od dostawcy materiałów z np. VAT 5% (to
    tylko przykład!)
    10 zł + 5%VAT (0,50 zł) = 10,50 zł

    Dostawca odprowadza otrzymane od producenta 0,50 zł do US.

    2) Producent po wyprodukowaniu sprzedaje klientowi z VAT np. 23%
    20 zł +23%VAT (4,60 zł) = 24,60 zł

    Do US przekazuje:
    4,60 zł - 0,50 zł (które dał dostawcy materiałów) = 4,10 zł

    US otrzymał:
    0,50 zł (od dostawcy materiałów) + 4,10 zł (od producenta) = 4,60 zł

    I teraz uważaj, będzie rozwiązanie zagadki:
    te 4,60 zł zapłacił ostatni klient płacąc producentowi 24,60 zł

    Dotarło, czy mam ci to narysować?

    > Bedzie przykla prosty jak dla malpy:
    > obywatel zarabia 5000zl netto.
    > Placi od tego 18% PIT.
    > Reszte wydaje w sklepie. Placi przy tym 23% VAT. A od pewnych towarow
    > tylko 8% VAT.
    >
    > Ile do budzetu wplywa PIT a ile VAT ?

    I gdzie ten związek z tym co napisałem, czyli z tym, kto płaci podatek
    VAT? Pokaż palcem.

    Przypomnę:
    "Akurat VAT to nie od prostych ludzi, lecz bardziej od nieuczciwych
    "przedsiębiorców"."

    Łopatologicznie, jak dla małpy: czy ja gdzieś napisałem, że oprócz
    podatku VAT inne podatki nie istnieją?
    Jaki związek z tym, kto płaci podatek VAT, ma wysokość wpływów do
    budżetu podatku od oddychania, podatku od nieruchomości, podatku PCC,
    czy wreszcie podatku PIT?

    Po chuj wyskoczyłeś z tym PITem i dlaczego upierasz się, że to ma jakiś
    związek z tym, kto płaci podatek VAT? Masz jakąś gonitwę myśli i nie
    ogarniasz o czym jest dyskusja?

    stwa-na-2020-rok-wplywy-z-podatku-handlowego-vat-pit
    -cit-wplata-od-nbp/wqwgd43

    > Nadal nie widzisz pytania ?

    Przecież ci napisałem kto płaci VAT, podałem nawet przykład żebyś
    zrozumiał mechanizm. Zrobiłem jakiś błąd w obliczeniach, czy o co ci chodzi?

    Zadaj w końcu to pytanie, pokaż ten związek.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr