eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSiły policyjne w Warszawie › Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
  • Data: 2020-11-27 12:08:23
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2020 o 17:03, J.F. pisze:

    > Przeciez nie wysadzil. No - Reichstag ponoc podpalil, ale kosciola
    > zadnego nie wysadzil.
    > Tzn nie liczac synagog ..

    Ja pierdziu... koleś pół świata wysadził w powietrze.
    Do jakiej szkoły ty chodziłeś?

    > Ale nie jestem zaskoczony, bo czytając twoje posty od razu widać, że
    > twoje myśli chadzają zdecydowanie krętymi ścieżkami.

    Wiem, wiem...
    W kurwizji codziennie podkreślacie, że nie rozumiecie o co chodzi tym
    lewakom z łamaniem praworządności, dlaczego te lewaki czepiają się
    kościoła i dlaczego prawdziwych patriotów nazywają faszystami.
    Wy już tak macie, że w ogóle mało rozumiecie.

    > A co bys zrobil z ksiezmi, Kosciolem Kaolickim  i "naziolami" ? :-)

    Grupa dyskusyjna, to nie jest przedszkole. Potrafisz czytać i pisać, to
    sobie doczytaj, co w cywilizowanych państwach robi się z organizacjami
    przestępczymi.

    Buduje się obozy koncentracyjne i truje gazem? Takiej odpowiedzi ode
    mnie oczekiwałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr