eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSiły policyjne w Warszawie › Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
  • Data: 2020-11-26 17:03:43
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fbfbeb4$0$539$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.11.2020 o 13:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...
    storia/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    >Do teraz się zastanawiam na podstawie czego sobie uroiłeś, że mógłbym
    >wysadzić coś w powietrze jak Hitler?

    Przeciez nie wysadzil. No - Reichstag ponoc podpalil, ale kosciola
    zadnego nie wysadzil.

    Tzn nie liczac synagog ..

    Ale nie jestem zaskoczony, bo czytając twoje posty od razu widać, że
    twoje myśli chadzają zdecydowanie krętymi ścieżkami.

    >Ja sobie nie przypominam żebym coś wysadził w powietrze jak Hitler, a
    >już na pewno czymś takim nie chwaliłbym się publicznie na grupie
    >dyskusyjnej...

    A co bys zrobil z ksiezmi, Kosciolem Kaolickim i "naziolami" ? :-)

    J.