  • Data: 2003-01-12 18:36:56
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To raczej kontrolerzy z czerwonymi "noskami" pochodzą z patologicznych
    > rodzin dzieciaczku.

    Uważaj smarkulo z kim rozmawiasz...w zyciu nie widzialas mojego noska więc
    się nie wypowiadaj....

    > Ja mam już od dawna kartę miejską,ponadto u nas są także taksówki,czy
    > samochody,więc łaski od kanarów nie potrzebuję.Żyję zgodnie z prawem.

    Zapraszam zatem do nas - tu nie obowiązuje warszawska karta miejska...

    > Nie,ale mogę zajrzeć w Min.Sprawiedliwości do Twoich akt.Twoje zdjęcie mi
    > nie jest potrzebne,bo być może już w tych aktach figuruje.

    Ależ bardzo proszę, o ile Cię ochrona psami nie poszczuję. Zapraszam na prv
    po odbiór moich danych osobowych (łatwiej będzie szukać)

    pdr
    Olo