  • Data: 2023-01-07 19:59:52
    Temat: Re: Ceny na półkach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Kauflandzie w moim miasteczku jeszcze kilka lat temu były plakaty, że
    > jak się stoi dłużej niż 5 minut w kolejce to dostanie się 5 zł. To
    > zacząłem skrupulatnie liczyć czas za każdym razem gdy ludu mnóstwo a
    > kasa jedna. Jak telefon pokazał ponad 5:20 zanim moje zakupy zaczęto
    > "kasować" to informowałem kasjerkę i po odejściu od kasy szedłem do POK.
    > W ciągu jakieś 1,5 roku dostałem w ten sposób 80zł. Potem plakaty zniknęły.

    Lubię takie boje sklepowe - zwłaszcza, że mam pewne "natręctwa"
    dotyczące liczb, sum itd i jak wrzucam do koszyka produkty,
    to sumuję końcówki groszy i wiem, że płacę parzyste grosze,
    to jak mi na kasie wybiją nieparzystą, to już wiem, że coś się nie zgadza
    i można by zacząć sprawdzać.
    Ale ostatnio "poprawiałem" tak tak pracę sklepów, które oszukiwały klientów
    w Niemczech jakieś 30 lat temu :-) może czas wrócić do tych metod.