  • Data: 2023-01-09 19:38:17
    Temat: Re: Ceny na półkach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Jan 2023 19:19:42 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Chyba chodzisz do mojej, bo wygląda to dokładnie tak samo.

    Bo to raczej jest odgorne - kierownictwo sobie zyczy takiej promocji
    wiec wprowadza.

    U mnie dodatkowo jest wiele artytułów bez cen na półkach i tylko jeden
    skaner.
    Ten skaner to pewnie tez odgórnie :-)

    A - i ciekawe kto te etykiety drukuje - bo "z kartą MB" to skrót
    centrali czy leniwca w sklepie?

    Ja, jako klient, moge nie wiedziec co to jest MB.

    No ale skoro nie wiem, to czy moge uwazac, ze promocja jest dla mnie?

    > Jeszcze pół
    > roku temu sklep wyglądał wewnątrz jak Tesco w swoich ostatnich dniach -
    > syf i bałagan. Ale zdarzył się cud i nie dość że wyremontowali, to teraz
    > część regałów (i porządek na nich) przypomina już te z Lidla. Jedyne co,
    > to nadal dwóch-trzech pracowników na cały sklep.

    U mnie pracownikow chyba wiecej, ale schowani gdzies na zapleczu.

    Ostatnio pojawia sie natomiast ochroniarz - widac klienci byli juz
    bardzo bezczelni ... choc prawde mowiac - za te ceny, to im sie nalezy
    :-)

    P.S. Jak to jest z odpowiedzialnoscią personelu za straty?
    Płaci, nie płaci?

    J.