  • Data: 2023-01-07 22:03:53
    Temat: Re: Ceny na półkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2023 o 19:59, cef pisze:
    > Lubię takie boje sklepowe - zwłaszcza, że mam pewne "natręctwa"
    > dotyczące liczb, sum itd i jak wrzucam do koszyka produkty,
    > to sumuję końcówki groszy i wiem, że płacę parzyste grosze,
    > to jak mi na kasie wybiją nieparzystą, to już wiem, że coś się nie zgadza
    > i można by zacząć sprawdzać.

    Różnica w cenie może wynikać z kilku powodów i nie wszystkie są po
    stronie sklepu. Jakiś klient może przełożyć na inną półkę artykuł
    przykładowo. Czasem ktoś ceny przekłada. Z tym opisany przez inicjatora
    przypadek, gdzie obsługa sklepu wie o tym, ze te ceny się rozjeżdżają
    jest po prostu wykroczeniem / przestępstwem.

    Tak się zastanawiam, ale jakby znaleźć sposób na udokumentowanie, że
    takie różnice w cenie były dłużej, to wykorzystując art. 12§2 kk nie
    dałoby się postawić osobie odpowiedzialnej za aktualizacje cen zarzutu
    oszustwa na podstawie samych paragonów wykazując oszustwo na szkodę
    wielu nieustalonych osób. Kluczowym, by strata była ponad 100 zł,
    albowiem mamy art. 134 kw.
    --
    Robert Tomasik