  • Data: 2004-10-27 09:43:41
    Temat: Re: Cech i wolontariat.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Oct 2004, Pax wrote:
    [...]
    >+ A wez mi to wytlumacz jak chcesz okreslic status przewodniczacego,

    Przeczytałem jeszcze raz pytanie.
    Coś mi nie pasuje: "na zasadzie wolontariatu". Jaki wolontariat jak
    ma być odpłatność ?? To jest IMHO "zwyczajna usługa"... nieodpłatna
    dla korzystających ale odpłatna dla realizatorów !
    Na czym status przewodniczącego ma polegać ?
    "Uzgadnianie podziału zadań" ?

    >+ jak
    >+ okreslic to ze Cech te 900 zlotych ma nam przekazac a nie przejesc czy tez
    >+ przepic w trakcie swoich libacji ?

    Przecież odniosłem się do umowy Cech-realizatorzy a nie Cech-finansujący.
    O to pytałeś (sprawdź !).
    Tak BTW: nie rozumiem jaka jest rola Cechu po drodze :]

    pozdrowienia, Gotfryd