  • Data: 2004-10-27 17:00:40
    Temat: Re: Cech i wolontariat.
    Od: "Pax" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Wed, 27 Oct 2004, Pax wrote:
    > [...]
    Firma

> [...]
    > skrzywienie :] podatkologiczne, ale sądzę że "tak by wypadało".
    > I przy założeniu że NIE prowadzicie własnej księgowości (bo to
    > Cech wtedy "dostaje papiery i rozlicza", wy tylko kupujecie
    > i używacie).
    > Jak mają do was wpływać pieniądze "do samodzielnego rozliczenia"
    > to bez rejestracji "stowarzyszenia bez DG" i rozliczania
    > co najmniej CIT (ze zwolnieniem, czyli raz na rok) IMHO się nie da.
    > Zapodaj groups.googlowi (i *.prawo :) oraz *.podatki) pytanie
    > o "stowarzyszenie cit OR PODATEK OR podatki" :)

    W umowie jaka zawarla Firma X z Cechem jest napisane ze te 900 zeta jest na
    potrzeby grupy nie na potrzeby Cechu. Z tego co wnioskuje to trzeba tylko
    podpisac deklaracje o pracy na zasadzie wolontariatu a sprawy finansowe i
    ewentualne nieprawidlowosci przekazywac firmie X ??? Czy sie myle ???
    Natomiast co do kwot to umowic sie z kims z Cechu tak jak bylo to do tej
    pory ze my kupujemy i dajemy im faktury wystawione na Cech. Tylko jak miec
    na pismie od Cechu ze mamy do tej kasy pelen dostep ???