    Date: Wed, 15 Jun 2022 18:52:42 +0200
    Subject: Re: Były policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62a7899b$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <t884gv$23a$1@gioia.aioe.org>
    <62a7965f$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <t89cf2$185v$1@gioia.aioe.org>
    <62a8716a$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <t89tmr$b60$1@gioia.aioe.org>
    <62a87e23$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a89dad$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <125ayfvl5hv1o$.15vxq9lnhms.dlg@40tude.net>
    <62a99213$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <dgswjvziaxm1$.1mghcvlxpamse.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 11:23, J.F pisze:

    > Tak jest, ale jak uzna i ostrzela rakietami np Przemysl,
    > to co zrobimy ?

    A jak uzna bez tego? Albo nie una z tym? Na razie straszył i się zesrał.
    NIewykluczone że w przyszłości coś z siebie wysra - pod pretekstem czy
    bez (a raczej pod fałszywym).

    > A cos tam o krajach neutralnych ..

    Ale gdzie jest napisane, że trzeba być stroną konfliktu żeby dostarczać
    broń?

    > No ale co bedzie, jak pomysli, ze zostala mu tylko bron atomowa?

    To nie wiadomo jak świat na tym wyjdzie (bo to zależy od skali) ale
    rosja zawsze znajdzie się wtedy w gorszym położeniu niż była.

    > Definicja konfliktu jest dosc szeroka.

    A co ma do tego definicja - nato realnie uczestniczy w tym konflikcie i
    ciężko o bardziej spekatakularne potwierdzenie niż wystawienie moskwy i
    udział w zdejmowaniu kacapskiej generalicji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!