  • Data: 2009-12-08 15:15:08
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jackare" napisał:
    > Mnie się rzygać już chce od tych quasi ekologicznych posunięć.
    > "Trujące" woreczki mogły być za darmo a za "ekologiczne" już
    > trzeba zapłacić? Mam to gdzieś i kupję praktycznie tylko tam gdzie
    > woreczki dostaję do zakupów gratis bo tak mi wygodnie i to mi się opłaca.

    właśnie o to chodzi ekoterrorystycznym organizacjom takim jak Monsanto,
    Codex Alimentarius, IG Farben, Bayer i podobnym, żeby trujące było za darmo,
    a zdrowe było tak drogie zeby nikogo nie było na to stać:O(
    w uni już dzisiaj żeby wprowadzić na rynek jakiś dowolny naturalny produkt
    żywnościowy to trzeba przejść serię kosztownych testuf, certyfikatuf i
    pozwoleń, natomiast każda żywność GMO oraz zawierająca trującą chemie
    żadnych pozwoleń nie wymaga, o to chodzi żeby nikogo nie było stać na zdrową
    żywność:O(
    pytanie tylko co my możemy w tej sprawie zrobić?

    > Żarówki. Państwo mi mówi czym mogę świecić w moim domu.

    chodzi dokładnie o to co napisałem wyżej, czyli żeby zdrowe żarówki były
    drogie a trujące "ekologiczne" świetlufki z rtęcią były tanie, w każdym
    razie nawet jak będziesz kupował żarufki, to i tak będziesz pił wodę zatrutą
    rtęcią pochadzącą z masowo produkowanych sfietluwek!:O(