  • Data: 2005-08-31 18:43:47
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:df55ec$jdo$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > przestań.
    > Piszesz o ucieczce przed kontrolą drogową. Może się ona udać, ale jak
    > się nie uda, to reperkusje mogą być naprawdę bardzo dotkliwe.
    > Wcześniej, czy później się nie uda.
    Nie, ja piszę o "obywatelskim zatrzymaniu". Przecież jadącemu ktoś kto mu
    tarasuje drogę, próbuje wetknąć parasol w szprychy albo zamierza się na
    niego reklamówką z nieznaną zawartością pierwsze co na myśl przyjdzie to, że
    to napad. I I jest to całkowicie uzasadnione. Toteż jak pisałem - z kopa i
    chodu, Ty byś czekał na powtórkę albo jego kumpli?

    Jotte