  • Data: 2010-10-06 21:54:45
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i8io1e$m53$1@news.onet.pl grzech
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Proszek IXI (starego typu) odpowiednio przyrządzony powodował "odlot".
    Nie tylko IXI.
    Odpowiednie przyrządzenie polegało przykładowo na prażeniu na patelni i
    spożywaniu drogą wziewną.
    Podobne Butapren i Pronikol.
    Nakładało się nylonową torebkę na dłoń, wlewało klej, odwracało na drugą
    stronę, przystawiało do paszczy i wdychało.
    Nazywano to "klejeniem".
    Dobrze można się podchajować nawet gazem z zapalniczki.
    Nigdy nie słyszałem, aby ktoś wpadł na pomysł zakazu sprzedaży (także
    nieletnim) proszku do prania, kleju czy zapalniczek.
    Temat "dopalaczy" w sumie ważny, ale w tej chwili zastępczy, czy raczej
    koniunkturalno-manipulacyjny (wybory).
    Opium dla naiwnych.

    --
    Jotte