  • Data: 2003-02-05 15:37:12
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 3) oddać do domu starców z całodobową fachową opieką.
    > Chyba że znasz inne wyjście?
    > Poza tym nie wiesz na co jest chora, ale skoro jest w szpitalu to znaczy, że
    > jej chorba jest poważna i w razie czego może liczyć na pomoc. Będąc w domu
    > skazana byłaby na śmierć,
    > więc twoja tzw. dobroć polegałaby na szybszym uśmierceniu babci.

    Babcia to nie przedmiot i bez JEJ zgody nigdzie nie mozna oddać. Babcia w
    każdej chwili może ponadto swoja zgodę wycofać. chyba, że zgodę na pobyt w PDPS
    wyrazi SĄD. Sąd NIGDY nie wyrazi natomiast zgody na bezterminowy pobyt babci w
    szpitalu.

    > same luksusy.

    Nie rozśmieszj mnie - polecam post "Pobicie w DPS" z 3.II. Pobity miał 90 lat!
    Leda