  • Data: 2003-02-04 21:43:05
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "Agnika" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich dzieksi za tak liczne odpowiedzi
    z jednej strony wyszłam na tyrana pastwiącego sie nad babcią
    a z drugiej może troche wyjaśnie żeby troszke sprostowac:
    Kiedys dawno temu dziadki wpełni świadomości umysłowej podzielili tak jakby
    na przyszłoś dla swoich wnuczków mi przepisali mieszkanie
    (darowizna)drugiemu wnuczkowi dali pieniążki na szkołe a 3 kupili mieszkanie
    całe piętro w bloku.Akurat mi przypadło na to mieszkanie dziadków.Dziadkowie
    oboje z wiekiem pochoroali na chorby nie wiem jak to po fachowemu powiedzieć
    (umysłowe) Moj tata codziennie 2 razy chodził kupował zakupy dawał lekarstwa
    itp .Trwało to przez kilka lat ,ale dziadki w nocy gdzie nie mieli z naszej
    strony opieki wychodzili na korytarz i odstawiali rózne dziwne rzeczy
    (sąsiedzi wzywali Pogotowie)w zwiążku z tym że nikt ani ja ani tata nie
    zapewnił dziadkom 24h opieki opikeunka która przychodziła w ciągu dnia
    przynosiła odbiad i miała z nimi posiedziec około 4 ale babcia nie dawała
    (była agresywna )w stosunku do niej sąsiedzi powiedzieli że tak nie może byc
    i zgłosili to do opieki społecznej żeby coś z tym zrobić.Zabdał lekarz
    psychiatra i lekarz srodowiskowy i stwierdzili że albo ktoś bedzie z nimi
    24h siedział bo zagrażają sąsiadom albo dom opieki .Chcielismy czekac na
    wujka żeby coś dopomógł ,ale opieka stwierdziła ze nie ma na co czekać i
    zabrali dziadków.Mieszkanie było cały czas na mnie jako głownym lokatorem
    byłam ja a dziadki jako zameldowani lokatorzy widnieli.Ja miałam gdzie
    mieszkać mieszkałam z męzem u rodziców i było nam dobrze aż do tej pory
    musiliśmy wybrać opłacać podwójnie rachunki za 2 mieszkania albo robić
    szybki remont w tym moim i dziadków mieszkaniu
    postanowilismy zrobić remont i przeprowadzić sie bo między czasie dziedek
    zmarł w szpitalu a lekarz babci stwierdził że zostanie w domu opieki .po
    prawie 2 miesiącach zjawił sie wujek (nie mam pretensji bo pracuje bo on
    też pracuje )ale zaczał rządzić że te mieszkanie to nie moje tylko babci itp
    ja już zrobiłam remont i czekam czy sie wprowadzić bo zadzwonił zeby
    szykowac babci pokoik bo on nie chce żeby był w tym szpitalu (pokoik jest
    wyremontowany i nic pozatym mebli nie ma bo mnie nie stac bo remont zjadł
    moje oszczędności (a na oszczedności charowałam zagranicą po 12h)jakby ktoś
    mylał nie wiadomo co...Dzwoniłam dziś do szpitala babcia jest agresywna
    czasmi a czasmi da sie wytrzymać tak stwirdziła ordynator i konieczna sie
    24h opieka a ja nie jestem wstanie takowej zapewnić .wujek chce babcie
    zabrać ale czy lekarz pozwoli to nie wiadomo.Chce niby babci pomóć ,ale
    jakim kosztem dla mnie niech weżmnie babcie do domu tylko niech zapewni
    odpowiednią opieke ,ale za 1000zł nie da sie zorganizować opieki ,jedzenia
    ,lekarstw ,pampersów nie wspomne opłat innych.
    Chce poprostu umuć ręce od brudnej roboty na nasz koszt (a babcia nie jest
    sprawna juz na umysle żyje w soiwm świecie)
    pozdr Agnika