  • Data: 2010-03-02 21:32:28
    Temat: Re: Błąd a akcie urodzenia - kto powinien za to odpowiadać?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nic nie rozumiem.
    > Akt urodzenia jest w konkretnym USC. Tym, w ktorym zgłaszałaś lub
    > szpital zgłaszał fakt urodzenia dziecka. Zapewne w tym pod ktory wowczas
    > podlegałaś ze względu na miejsce zamieszkania.
    > Tam jest oryginał aktu urodzenia.
    > Przypomnij sobie jak to wtedy było, bo na pewno byłaś w USC po urodzeniu
    > sporządzić akt urodzenia.
    > Urzędniczka bez problemu może akt odnależć i to sprawdzić.
    > Jeśli faktycznie są dwa nn i oczywistym jest, że błąd popełnił urządnik
    > sporządzający wowczas aktu urodzenia to dopytaj sie czy korekte można
> [...]

    Był w moim USC. Nic sobie nie musze przypominać, bo wiem jak to było.
    Akt urodzenia wypisany prawidłowo. Potem jakas biurwa skresliła liliane
    i napisała lilianne jako matke. Akt urodzenia wydawany standardowo po
    urodzeniu dziecka był wypisany prawidłowo, dwa nastepne o ktore
    wystepowałam takoż też... Ale teraz sie okazało, ze ktos cos skreslił,
    cos innego naskrobał. Teraz mi karzą to sprostować, dostarczać akty
    małzenstwa itp jakby to moja wina była.

    Czyli uwazasz, ze powinnam pogodzic sie z tym że jakas biurwa cos
    nakilibordziła i ponosic koszty jej błędów?
    Chyba nie powinnam nikogo pytać o rade i postąpić tak jak zaplanowałam.
    Wziąć kumpla z kamerą, przedstawić sprawe i zdanie UM zameldowania syna,
    który twierdzi (ten urząd, nie syn ;), że w gestii UM który wprowadził
    nieprawidłowe dane jest ich sprostowanie i to on a nie ja powinien
    wystąpić o przesłanie aktu zawarcia małżeństwa. Nakręcić jak pani sie
    mota i dać link na forum mojej miejscowości? .... Lub ewentualnie liczyć
    na to, że pani mając w perspektywie taki obciach (admini tylko na to
    czekają)zacznie ze mną inaczej rozmawiać? Wolałabym mieć w rękawie
    jakieś prawne argumenty niż robic sobie wrogów stawiając babsztyla pod
    takim murem... Mieszkam w dziurze ok 15 tys mieszkanców... Dlatego pytam
    o ustawy którymi mogę zaświecić...to dla tej pani mniej obciachowe...
    Naprawde nie chce dymu, tylko dążę do załatwienia sprawy. Tym bardziej,
    ze syn cały czas czeka na dowód i ma w perspektywie - albo z błedem
    zaraz, albo bez błędu cholera wie kiedy....

    pordro, Lila