  • Data: 2010-05-02 23:34:40
    Temat: Re: Błąd a akcie urodzenia - kto powinien za to odpowiadać?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:
    > Dnia Sun, 02 May 2010 14:55:06 +0200, Liliana Cichocka napisał(a):

    > Akurat tu mieli rację o tyle, że anulowany dowód osobisty już nie stanowi
    > dokumentu tożsamości i mogłabyś np teraz wpisac tam sobie tam sama, co Ci
    > się podoba, bez żadnych sankcji karnych. Dlatego urzędy nie mogą opierać
    > swych decyzji na nieważnym dokumencie ze względu na to, że tylko one w tym
    > przypadku ponoszą odpowiedzialnosc za ewentualne nieprawidłowości i
    > następstwa praktyczne powstałe w opisanym powyżej przeze mnie przypadku.

    Akurat głównie chodziło o to, że moje imię pisze się przez 1 "n", a nie
    2 "n", a nie co w środku było wpisane. Inne dokumenty (aktualne)tez miałam.
    Może i za decyzje oparte na niewaznym dokumencie ponoszą
    odpowiedzialność, ale wolałabym nigdy nie musieć przekonywac się czy na
    pewno :-) Jednak za nastepstwa ich błędu wziętego "z kosmosu" nie
    ponoszą odpowiedzialności (takich jak błędnie wypisany akt urodzenia)
    i to ja musiałam udowadniać, że nie jestem wielbłądem i ponosić tego koszty.

    --

    Pozdr.Lila