  • Data: 2010-03-02 22:29:45
    Temat: Re: Błąd a akcie urodzenia - kto powinien za to odpowiadać?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liliana Cichocka wrote:

    > Był w moim USC. Nic sobie nie musze przypominać, bo wiem jak to było.
    > Akt urodzenia wypisany prawidłowo. Potem jakas biurwa skresliła liliane
    > i napisała lilianne jako matke. Akt urodzenia wydawany standardowo po
    > urodzeniu dziecka był wypisany prawidłowo, dwa nastepne o ktore
    > wystepowałam takoż też... Ale teraz sie okazało, ze ktos cos skreslił,
    > cos innego naskrobał. Teraz mi karzą to sprostować, dostarczać akty
    > małzenstwa itp jakby to moja wina była.

    Zalożyłem, ze od samego początku ktoś walnął byka i akt urodzenia
    sporządzony w USC jest z błedem ,a ty go po prostu aż do teraz nie
    zauważyłaś. Same wypisy nie swiadcza jeszcze, ze sam akt jest z błedem
    lub bez. wypisy tez mogly byc blednie bledne i za to ktorys urzednik
    powinien stracic stolek, ze sporzadzil wypis niezgodny z trescia aktu
    urodzenia.

    jesli akt urodzenia, kiedy bylas po raz pierwszy w urzedzie po urodzeniu
    dziecka zostal sporzadzony prawidłowo, to potem nie mial prawa "sam" sie
    zmienic.
    Jeśli sie "sam" zmienił, to w zasadzie ja bym zgłosił fałszerstwo aktu
    urodzenia. Niech sobie juz prokuratura dochodzia, a USC odkreca.
    Jakas starowinke ewentualnie posadzisz do pierdla za "samowole" sprzed
    xxx lat.

    Inne rozwiązanie jest takie, ze bierzesz swoj akt slubu, bierzesz
    decyzje o sporzadzeniu aktu urodzenia, kladziesz kierowniczce USC na
    biurku i mowisz, zeby załatwiła to tu i teraz.
    Jak sie zorientuje co jest grane to powinna zbladnąć. Po tym poznasz,
    czy szybko załatwisz sprawe.