  • Data: 2010-05-02 12:55:06
    Temat: Re: Błąd a akcie urodzenia - kto powinien za to odpowiadać?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:

    > Jakich paragrafow uzyc w rozmowie z urzedem, ktoremu sie nie chce
    > zajrzec do posiadanych dokumentow?
    >
    > Tu ciekawy artykul na ten temat
    > http://www.rp.pl/artykul/305829,336965_Nieznajomosc_
    prawa__napedza_biurokracje.html

    Dzieki za odpowiedz, żałuje, ze nie przeczytałam jej o czasie :-)
    Przyda sie taka wiedza na przyszlosc.

    W rezultacie przyniosłam im akt ślubu, wniosłam opłatę za zmianę danych
    itp... bo już mi sie nie chciało z nimi walczyc.

    Zastanawiałam się, co by było gdyby mój syn był dzieckiem nieślubnym.
    Jaki wtedy kazali by mi dostarczyc papierek, żeby naprawić błąd w akcie
    urodzenia? :-)
    Nie wystarczył im stary dowód osobisty (z pieczątką "anulowano" z powodu
    przymusu wymiany na plastikowy), który sami wydali i w którym sami
    wpisali mi dzieci. Nie wystarczyła masa innych dokumentów
    potwierdzających moja tożsamosc.

    --
    Pozdr.Lila