  • Data: 2002-11-16 01:56:03
    Temat: Re: Błąd Bankomatu
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ar3r70$tvm$1@absinth.dialog.net.pl>, Joogi wrote:
    > Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    > rozpatrzenia reklamacji ?

    Moralnie pewnie tak, ale za specjalnie nie liczyłbym na to przy
    powszechnej arogancji podobnych instytucji. Pewnie w najlepszym
    razie zwrócą odsetki odpowiadające brakującej sumie za okres rozpatrywania
    reklamacji.

    > Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...

    Przejdz się do jakiegoś kierownika oddziału lub kogoś podobnego i
    przedstaw sytuacje (że straciłeś w ten sposób środki konieczne na
    utrzymanie). Zaproponuj, żeby udzielili Ci kredytu do wysokości kwoty
    spornej i do czasu rozpatrzenia reklamacji. Jeśli reklamacja okazę się
    zasadna, zwrócisz im kwotę pożyczki a oni umorzą odsetki. Powiedz, że
    jeśli się na to nie zgodzą, to kredyt wezmiesz w innym banku a ich
    obciązysz wszystkimi kosztami z tym związanymi.

    --
    Marcin