eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd Bankomatu › Re: Błąd Bankomatu
  • Data: 2002-11-16 15:40:21
    Temat: Re: Błąd Bankomatu
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 15 Nov 2002 23:07:40 +0100, Joogi wrote:

    > Wczoraj wadliwie działający bankomat nie wydał mi pieniędzy, blokując
    > równocześnie środki na koncie (Lukas Bank / Bankomat BZ/WBK). Złożyłem
    > reklamację w placówce banku - każą mi czekać od 21-100 dni na jej
    > rozpatrzenie.

    Jak to od-do? W regulaminie nie ma podanej sztywno daty rozpatrywania
    reklamacji? Miałem podobny przypadek i mojemu bankowi zajęło to 7 dni.

    > Czy są jakieś prawne możliwości wyegzekwowania natychmiastowego zwrotu
    > pieniędzy ?
    > Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    > rozpatrzenia reklamacji ?
    > Co mam robić jeżeli wyprą się winy !

    Nie pomogę, bo nie wiem. Może spróbuj zapytać na pl.biznes.banki jak to
    wygląda w praktyce.

    --
    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1