  • Data: 2002-10-22 17:57:38
    Temat: Re: Biuro Pisania Podań, pytanie...
    Od: "Arti" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro piszesz "napewno" i zadajesz takie pytania, to może daruj sobie to
    > biuro pisania podań.
    > Bardzo bym nie chciała licząc na to, że trafiam do fachmana trafić do
    > Ciebie z jakimś podaniem. Znaczy ja na pewno nie trafię, bo piszę sobie
    > takie rzeczy sama, ale są ludzie, którzy nie potrafią i chcą zapłacić za
    > fachowe wykonanie usługi a nie za fuszerkę, jaka niechybnie oferować
    > będziesz.
    >
    > --
    > Pozdrówka
    > Tatiana
> [...]

    Z laski swojej Tatiano, zechciej dokladnie przeczytac moj post... Jesli
    chodzi o to "napewno" to napisalem czym napewno bym sie zajmowal.....
    Ciesze sie ogromnie ze sama sobie piszesz pisma i nie bedziesz potrzebowala
    lachy fachmana. I pewnie dzieki temu nie trafimy na siebie.

    A na koniec droga Tatiano..... przypomne ci pewien znany cytat : "... Nie
    sadz by samemu nie bydz sadzonemu..."
    Jak mozesz i na jakiej podstawie wydawac na mnie wyrok ze odstawiam
    fuszerke????
    Mozliwe ze sie znamy.. a jeszcze bardziej mozliwe ze nie, gdyz nie bywam
    czesto w Gliwicach, a cos mi sie wydaje ze pochodzisz z tych okolic....

    Ja ciebie i twojej wiedzy nie oceniam i nie zrobie tego.

    A co do szkolnych przyjacol... nie musze ich odnajdywac, gdyz caly czas mam
    kontakt ze moimi przyjaciolmi ze szkolnych lat
    :-)

    pozdrawiam serdecznie
    Arti

    ps.

    Co to jest ta "Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek"?
    :)))))