  • Data: 2002-10-22 19:54:14
    Temat: Re: Biuro Pisania Podań, pytanie...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Arti zamieszkała pod adresem
    <a...@p...pl> napisała:

    > Z laski swojej Tatiano, zechciej dokladnie przeczytac moj post...
    Jesli
    > chodzi o to "napewno" to napisalem czym napewno bym sie zajmowal.....

    Przeczytałam ,wyjasnione zostało "napewno".

    > Ciesze sie ogromnie ze sama sobie piszesz pisma i nie bedziesz
    > potrzebowala lachy fachmana. I pewnie dzieki temu nie trafimy na
    siebie.

    Również się cieszę z tego powodu, bo nie uważam, że pisma z błędami były
    tym o co mi chodzi ;-)

    > A na koniec droga Tatiano..... przypomne ci pewien znany cytat : "...
    > Nie sadz by samemu nie bydz sadzonemu..."

    Dziękuję, to cytat na dziś. Będzie cytat na jutro?

    > Jak mozesz i na jakiej podstawie wydawac na mnie wyrok ze odstawiam
    > fuszerke????

    Na podstawie _dokładnego_ przeczytania Twojego postu własnie.

    > Mozliwe ze sie znamy.. a jeszcze bardziej mozliwe ze nie, gdyz nie
    bywam
    > czesto w Gliwicach, a cos mi sie wydaje ze pochodzisz z tych
    okolic....

    I popatrz, tu sie mylisz. To że mam adres na linkorze nie świadczy o
    tym, żem Gliwiczanka.
    Ale gratuluję domyślności i cierpliwości.

    > Ja ciebie i twojej wiedzy nie oceniam i nie zrobie tego.

    Nie bardzo masz po czym...

    > A co do szkolnych przyjacol... nie musze ich odnajdywac, gdyz caly
    czas
    > mam kontakt ze moimi przyjaciolmi ze szkolnych lat
    > :-)

    Widzisz, nie kazdy ma takie szczęście. Są ludzie, którzy po szkołach czy
    studiach wyprowadzili się gdzieś a chcieliby odnaleźć znajomych. A może
    dopiero ukończyłeś szkołę i dlatego jesteś w stałym kontakcie z
    przyjaciółmi z niej?

    > ps.
    >
    > Co to jest ta "Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek"?
    > :)))))

    To jest.... Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek właśnie. Nie wiesz
    kto to Xena?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana