  • Data: 2004-06-17 06:01:52
    Temat: Re: Bezczelność reklamacyjna
    Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja miałem to samo. Z tym, że serek był camembert, z natury swej pleśniowy
    ale pleśń oprócz białej była dodatkowo zielona.
    Pani w sklepie wytłumaczyła mi, że nie znam się na serach i to takie ma być.
    Grzecznie jej tlumaczę różnice między tymi rodzajami pleśni ale nie dociera.
    Pan się nie zna i tyle - odpowiada. Zabrałem serek z powrotem i zaniosłem do
    Sanepidu. W Sanepidzie dostałem pytanie: czy podam swoje personalia i czy
    chcę być informowany o wynikach ich działań. Odpowiedziałem tak.
    Okazało się, że w sklepie mieli przez tydzień zepsutą chłodziarkę ale szkoda
    im było wywalić to co w niej było.
    pozdrawiam i smacznego
    JacK