eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja c.d.Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
    Date: Thu, 30 Jun 2005 13:16:56 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <da0kan$92i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <da0dqc$pva$1@news.zigzag.pl> <da0e66$q4j$1@news.zigzag.pl>
    <da0fh2$2bi$1@nemesis.news.tpi.pl> <da0ff8$r09$1@news.zigzag.pl>
    <42c3d015$1@news.home.net.pl> <da0je8$s2c$1@news.zigzag.pl>
    NNTP-Posting-Host: alk82.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120130200 9298 83.17.40.82 (30 Jun 2005 11:16:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2005 11:16:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.1830
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:309029
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
    news:da0je8$s2c$1@news.zigzag.pl...
    > axell news:42c3d015$1@news.home.net.pl napisał (-a):
    ...
    > Problem w tym, ze licza mi doplate nie jako roznice
    > pomiedzy cena wybranego modelu a cena na fakturze,
    > tylko a cena podobnej karty na dzis. A to wychodzi spora
    > roznica w cenie.

    Tu akurat sie nie dziwię.
    Bo jeśli przyjęliby od Ciebie zwrot uszkodzonej karty to oddali by Ci kasę
    taką jak zapłaciłeś (czyli tak jak FV) i wtedy kupując nową dopłaciłbyś
    różnicę. Podejrzewam, że dokumentami tak to będzie zrobione (zgodnie z
    prawidłami gospodarki towarowej i rachunkowości) i stąd takie a nie inne
    zachowanie firmy.
    Czyli firma nie jest taka zła, jak mogłoby z wcześniejszego Twojego opisu
    wynikać (byłeś nieobiektywny). Chcą wymienić, chcą oddać kasę - tylko Panu
    Klientowi nic nie odpowiada.
    Nic nie wskórasz, bo firma postępuje zgodnie z prawem.
    A ponadto to obecna cena sprzętu, który był nowy kiedystam powinna byc
    niższa niż właśnie kiedyśtam - więc powinno Ci się kalkulować tak jak sklep
    proponuje.

    pozdr

    karol
    odpowiiadając usuń "usunto." w adresie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1