    From: "KRIS" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 60.3 KK
    Date: Wed, 21 Nov 2007 21:38:42 +0100

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:47449162.70500@interia.pl...

    > Dlatego właśnie nawróceni przestępcy powinni być przez system chronieni
    > żeby nie wpaść w łapy swoich byłych kolegów przestępców. Dziwne by było
    > gdyby skończył w więzieniu gdzie jego kumple bezpośrednio lub pośrednio
    > mogliby się zemścić za "zdradę". W ten sposób system premiowałby unikanie
    > nawracania się. Bez sensu.

    Kazdy kombinuje jak moze. Ja osobiscie nie uwazam siebie za "gangstera",
    tylko za osobe ktora chciala szybko zarobic dobra kase - do jakiegos czasu
    sie udawalo. A to czy sprzedalem kolegow to moja sprawa i moj problem.
    Jednak tak jak pisalem wczesniej wiekszosc podczas postepowania
    przygotowawczego sie rozsypala wiec ja nie mialem innego wyjscia i zrobilem
    to samo. Chodzio mi tylko o to czy sady stosuja nadzwyczajne zlagodzenie
    kary w takich sprawach czy jest to art. ktory niby widnieje w kodeksie ale
    sie go nie stosuje - bo tam pisze ze " Sad MOZE zastosowac (...), i nie wiem
    co mozna przez to rozumiec. Jakie sa przeslanki do tego.