  • Data: 2010-04-23 11:31:06
    Temat: Re: Allegro - Płacę z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Boże, co za frustraci handlują na allegro? Odnoszę wrażenie, że ten szum o
    > "Płacę z Allegro" robią przede wszystkim kombinatorzy którym nie bardzo
    > pasuje to że nie mogą zwodzić klienta tekstem "przelew jeszcze nie dotarł na
    > konto". Jakoś wielu porządnych sprzedawców już na długo przed wprowadzeniem
    > "przymusowego" PzA zaznaczało tę opcję - masochiści czy co?
    >
    > Najzabawniejsze jest to, że ci pieniacze których mierzi fakt otrzymania kasy
    > z PzA po dwóch dniach, nie mają absolutnie nic przeciwko otrzymywaniu kasy od
> [...]

    Jeśli ktoś po parodniowej dyskusji dalej nie rozumie, że nie chodzi o
    sam fakt istnienia takiej opcji ale o zmuszanie do niej sprzedających to
    zostaje mu rzeczywiście tylko wyzywanie innych od frustratów. (ja też
    już dawno miałem taką opcję zaznaczoną, ale też mi się nie podoba jej
    przymusowość, i kneblowanie ust sprzedającym co do zasad jej działania i
    zabranianie umieszczania takich informacji na aukcjach)

    wspomniałeś też o "że nie mogą zwodzić klienta tekstem "przelew jeszcze
    nie dotarł na konto".". Każdy sprzedawca który sprzedaje dużo spotkał
    się co roku parokrotnie z przysyłaniem do niego skanów przelewów,
    potwierdzeń i innych dokumentów świadczących o zapłacie pieniędzy,
    jednak tych pieniędzy na koncie nie zobaczył nigdy, niestety nie brakuje
    oszustów z obydwu stron transakcji, więc nie jest to żadne zwodzenie a
    po prostu przezorność spowodowana doświadczeniem życiowym (z tego też
    względu podoba mi się pza, ale wolałbym żeby allegro założyło sobie
    normalny bank a nie szemranego pośrednika)