  • Data: 2010-04-23 12:13:55
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Jakie to straszne! A gdy to samo robi poczta lub kurier to jakimś cudem Ci
    > to nie przeszkadza?

    Mi to nie przeszkadza bo nie ja nie wysyłam kurierami ani z pobraniem,
    ale siało możesz sobie poczytać na forum sprzedawców jakie to kurierzy
    odstawiają numery i jak ciężko od nich pieniądze odzyskać (a to ten sam
    poziom pośrednika co allegro, nie są bankiem i możesz im tylko wytoczyć
    proces cywilny)