  • Data: 2006-11-25 14:55:13
    Temat: Re: Alimenty (pytanie)
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gont" <g...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:ek82p5$8fi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zyje z zona i dwojka dzieci w moim mieszkaniu
    > Od ok. 2 lat nasze malzenstwo to raczej martwa instytucja. Razem
    > utrzymujemy
    > dzieci i mieszkanie. Ona teraz wymyslila ze zazada alimentow. Co sad moze
    > na
    > to powiedziec i jak sie ma wysokosc ew. alimentow ..ciach

    powiem jako praktykant. nie jako ta, ktora miesza i zada:) ta, ktora akurat
    woli ni emiec alimentow a spokoj:)
    akurat i Lukasz i Marcin Krzem. wniosl wiele :) powiem jedno jak praktykant
    moze.
    mam kumpla, ktory ma domek (kupiony przed slubem), oplaca rachunki, zona i 2
    dzieci. zona z jakichs tam powodow chciala miec od niego alimenty. ma je,
    ale musiala sie wyprowadzic!! musiala!i musiala wynajac formalnie
    mieszkanie! potem sprawa formalna o "przyznanie" na to miejsce zamieszkania
    dzieci. potem o alimenty. przyznano jej, ale tylko dlatego, ze dzieci
    formalnie zamieszkuja z nia (a ona formalnie tam). nie moglaby to osiagnac,
    gdyby razem mieszkali. bo wtedy nie ma podstaw do alimentow. bo tak na
    chlopski rozum jakie sa?

    jakie?
    ze mieszkaja razem i ona chce dodatkowa forse?

    Gont..niech ..żada. nie daj sie, mysle jako praktykant , ze nie ma prawa
    zadac alimentow, chyba ze Ty cos przeskrobales a wtedy juz sie boj:)

    pzdr