  • Data: 2005-10-04 09:51:58
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Marian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dhth24$8qk$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W wyroku rozwodowym jest na pewno napisane komu zostaje powierzona opieka
    > nad dzieckiem- ergo na czyje ręce maja byc placone alimenty. Dziecko z
    > uwagi na niepelnoletniosc jest reprezentowane przez wyznaczonego przez sad
    > rodzica.... zapewne przez mamuske.

    Nie bylo ślubu, nie było rozwodu. Jest tylko wyrok okreslajacy wysokosc
    alimentów placonych na rzecz syna, na rece mamusi.
    A mamusia wcale nie chce juz synka. Paranoja. Syn jest u mnie, na moim
    utrzymaniu i pod moja opieka. A mamusia chce kase... i do tego jeszcze
    komornik z policja w imieniu prawa moze wejsc i zajac... np komputer mojego

    Pozdrawiam
    Marian