  • Data: 2005-10-04 11:18:08
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Marian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dhtm0l$f09$1@opal.icpnet.pl...

    > Zatem jedyna osoba uprawniona do otrzymania alimentow jest mamuska. i w
    > mysl obowiazujacego prawa komornik z policja stana u twych drzwi. Komp
    > jest niezly doi licytacji...ma wziecie wiec nic nie stanie na przeszkodzie
    > zeby go komornik zajal...chyba, ze bedzie on wlasnoscia kogos innego z
    > ktorego nie mozna sciagnac kasy.
    > Skoro syn mieszka u ciebie to idz do sadu i wnies o przyznanie tobie
    > opieki nad maloletnim. To jedyna droga.
    > Pozdrawiam Maver

    OK. Rozumiem. Dzieki. Czyli teraz powinienem za wrzesien i październik
    zaplacic , oraz jednoczesnie zlozyc wniosek do sadu rodzinnego o przyznanie
    opieki. Czy w takim wniosku wystarczy, ze syn mieszka u mnie? Czy moze
    przydala by sie np opinia z poprzedniej szkoly, gdy syn mieszkal z matka
    (opinia bedzie BARDZO negatywna. W obecnej szkole opinia diametralnie inna,
    i wyniki w szkole rowniez. Tak jak by opinie o 2 róznych osobach). Czy nie
    istnieje ryzyko, ze sad jednak stwierdzi ze ma byc z matka? Moze , dla dobra
    dziecka, lepiej np placic jej te 1200 miesiecznie, i niech sie odczepi? Sam
    nie wiem, mam metlik w glowie. Wiem, ze najwazniejsze jest to, ze ewentualny
    powrot syna do matki, to wejscie znowu w towarzystwo "blokersow".

    Pozdrawiam
    Marian