  • Data: 2004-03-27 10:09:54
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mamy rozdzielnosci majatkowej,a wlascicielami mieszkania sa tescie- maz
    jest wynajmujacym,a ja i dziecko mieszkamy tak nielegalnie. I nie chce juz
    ratowac naszego malzenstwa, chce sie od niego uwolnic.Czasem sobie mysle,
    zeby zostawic mu wszystko, zeby tylko dal mi spokoj, ale z drugiej strony-
    dlaczego mam byc taka hojna?
    Pozdrawiam
    Nina
    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci