  • Data: 2004-03-27 11:25:24
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje.
    Mam jeszcze jedno pytanko.
    Jak wyglada sprawa wynajeciem adwokata?tzn. Jezeli zdecyduje sie na
    wynajecie adwokata,jak wyglada sprawa platnosci.Jaki procent musze zaplacic
    z gory?Czy reszta dopiero po wygranej sprawie? I czy wtedy moge tez meza
    obciazyc kosztami mojego adwokata? A co, jezeli nie wygram? Czy moze lepiej
    poprosic o adwokata z urzedu?

    Nina
    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci