  • Data: 2021-12-15 17:36:31
    Temat: Re: A teraz Kraśko...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2021 o 13:31, _Master_ pisze:

    > Jeżdżąc przez rok nawet bardzo ostrożnie trudno uniknąć spotkania nawet
    > rutynowego z Policją.

    No bez jaj... mieszkam w dużym mieście. Przez ostanie fefnaście lat, to
    zatrzymali mnie do rutynowej kontroli raz. Raz też musiałem opuścić
    szybę i dmuchnąć, gdy sprawdzali rano wszystkich po kolei przed wjazdem
    na wiadukt - to nawet nie była kontrola, chuch i następny.

    Wcześniej do "rutynowej" kontroli zatrzymali mnie w czasach studenckich,
    fefnaście lat temu, gdzie tradycyjnie w piątkowy wieczór/noc robiliśmy
    objazdy od klubu do klubu. Stali za skrzyżowaniem, za skrętem do klubu
    studenckiego, za budynkiem na rogu skrzyżowania, gdzie przed skręceniem
    nie było ich widać. Jak ktoś skręcił - od razu było wiadomo gdzie
    delikwent jedzie, bo to klub przy uczelni i tylko to było tam czynne o
    tej porze.
    Jak wykazało 0.0 to sprawdzili czy wszystkie żarówki świecą.

    Trzeci raz, to chyba trzy, czy cztery lata temu na granicy
    Luksemburg-Niemcy jakiś koleś w mundurze machnął żebym zjechał. Nawet
    nie wiem, czy to był tamtejszy policjant, czy jakiś żołnierz graniczny.
    Wsadził głowę przez szybę żeby zajrzeć na tylne siedzenie i spytał skąd,
    dokąd i po co jadę. Koniec kontroli. Ale wtedy, to na praktycznie każdej
    granicy, na głównych drogach, były zrobione specjalne
    zwężenia/spowolnienia (Hiszpania->Francja->Luksemburg->Niemcy) i co
    któryś samochód skanowali i zaglądali do środka. Jakiś "szczyt"
    podróżowania migrantów, czy coś takiego.
    A co rok jeżdżę w wakacje po Europie. Od lat.

    Tak trudno uniknąć spotkania z policją drogową, że aż wszystkie pamiętam...
    Nie jest trudno uniknąć. Trzeba się bardzo postarać żeby spotkać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr