  • 1. Data: 2021-12-13 21:46:46
    Temat: A teraz Kraśko...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Na ile lat powinien być skazany ten specjalista od praworządności kiedy
    przez 6 lat świadomie i uporczywie poruszał się autem BEZ UPRAWNIEŃ?

  • 2. Data: 2021-12-13 22:13:13
    Temat: Re: A teraz Kraśko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Na ile lat powinien być skazany ten specjalista od praworządności
    >kiedy przez 6 lat świadomie i uporczywie poruszał się autem BEZ
    >UPRAWNIEŃ?

    Ale czy aby na pewno swiadomie?
    Starosta/prezydent decyzje wydał?
    Dostarczył prawidłowo?

    Dodaj jeszcze burdel prawny zrobiony jeszcze przez PO ... ale nie
    naprawiony przez PiS.

    J.

  • 3. Data: 2021-12-13 22:31:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 22:13, J.F. pisze:
> [...]
    > Starosta/prezydent decyzje wydał?
    > Dostarczył prawidłowo?
    >
    > Dodaj jeszcze burdel prawny zrobiony jeszcze przez PO ... ale nie

    Zluzuj majty. tu nie ma czego bronić ani szukać kruczków prawnych

    6 lat świadomie jeździł bez uprawnień

    "Sąd Rejonowy z Łomży skazał Piotra Kraśkę
    Z ustaleń "Super Expressu" wynika, że Sąd Rejonowy w Łomży skazał
    dziennikarza TVN i TVN24 za kierowanie samochodem bez wymaganych uprawnień.

    Tabloid dodał, że w kwietniu Kraśkę zatrzymano w województwie podlaskim
    do rutynowej kontroli. Wtedy miały zacząć się problemy popularnego
    prezentera.

    Jak się okazało, dziennikarz poruszał się samochodem bez wymaganych
    uprawnień. Te odebrano mu kilka lat wcześniej. Informator "SE" dodał, że
    Kraśko przyznał się do winy po tym, jak prokuratura przedstawiła mu zarzuty.

    Sąd miał skazać dziennikarza na karę 7,5 tys. zł grzywny oraz wymierzyć
    mu kolejny rok zakazu prowadzenia pojazdów.

  • 4. Data: 2021-12-14 01:07:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 22:31, _Master_ pisze:

    > Zluzuj majty. tu nie ma czego bronić ani szukać kruczków prawnych
    > 6 lat świadomie jeździł bez uprawnień

    Jazda bez uprawnień - nawet przez 6 lat - jest wykroczeniem. Wykroczenie
    przedawnia się po roku, więc możemy go ścigać za jazdę przez ostatni
    rok. Przypadki jeżdżenia bez uprawnień nie są jakieś szczególnie
    rzadkie. Z różnych powodów ludzie tak robią. Obcokrajowcy przykładowo
    nie znają polskiego języka i nie mogą zdać egzaminu.>
> [...]
    > uprawnień. Te odebrano mu kilka lat wcześniej. Informator "SE" dodał, że
    > Kraśko przyznał się do winy po tym, jak prokuratura przedstawiła mu

    Tu już zaczyna się coś dziwnego. Prokuratura stawia w przestępstwach, a
    nie wykroczeniach. Jeśli faktycznie prokuratura stawiała zarzut, to nie
    o jazdę bez uprawnień, tylko o jazdę pojazdu pomimo sądowego zakazu. Ale
    żeby ów zakaz trwał 6 lat?

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-12-14 08:05:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    wiosek taki że albo ty albo prokuratura gówno wiecie o prawie ;-)

  • 6. Data: 2021-12-14 10:50:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >wiosek taki że albo ty albo prokuratura gówno wiecie o prawie ;-)

    Albo pismaki. Albo Krasko.
    Albo zapomnieli o jakims szczegole.

    J.

  • 7. Data: 2021-12-14 16:21:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2021 o 21:46, _Master_ pisze:
    > Na ile lat powinien być skazany ten specjalista od praworządności kiedy
    > przez 6 lat świadomie i uporczywie poruszał się autem BEZ UPRAWNIEŃ?

    No na 6 lat.

  • 8. Data: 2021-12-15 13:31:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-14-grudnia-2021 o 10:50, J.F. pisze:

    > Albo zapomnieli o jakims szczegole.

    A ja przypuszczam jaki był ten szczegół.

    Jeżdżąc przez rok nawet bardzo ostrożnie trudno uniknąć spotkania nawet
    rutynowego z Policją.

    Skontrolowali raz

    A potem drugi

    Stąd pojawiająca się prokuratura i słowa: uporczywie i świadomie.

    Banał

    Ale nada lnie rozumiem jak inteligentny człowiek może jeździć 6 lat bez
    uprawnień. Czynsz też tak płaci? Dziecko do szkoły też tak wysyła?
    Makaron też tak gotuje? Sra w kiblu na deskę? ;_) ...

  • 9. Data: 2021-12-15 15:14:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2021 13:31:29 +0100, _Master_ wrote:

    > A ja przypuszczam jaki był ten szczegół.
    >
    > Jeżdżąc przez rok nawet bardzo ostrożnie trudno uniknąć spotkania nawet
    > rutynowego z Policją.

    Mam inne zdanie.

    > Skontrolowali raz
    > A potem drugi
    > Stąd pojawiająca się prokuratura i słowa: uporczywie i świadomie.

    Byc moze. Brzmi prawdopodobnie, ale czy aby na pewno o to chodzi?

    > Ale nada lnie rozumiem jak inteligentny człowiek może jeździć 6 lat bez
    > uprawnień. Czynsz też tak płaci? Dziecko do szkoły też tak wysyła?
    > Makaron też tak gotuje? Sra w kiblu na deskę? ;_) ...

    Po roku dochodzi do wniosku, ze latwiej sie jezdzi bez PJ niz zdaje
    egzamin :-)

    I ma racje ... do wypadku ...

    J.

  • 10. Data: 2021-12-15 15:38:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-grudnia-2021 o 15:14, J.F pisze:
    > Po roku dochodzi do wniosku, ze latwiej sie jezdzi bez PJ niz zdaje
    > egzamin:-)
    >
    > I ma racje ... do wypadku ...

    W mordę... To dziś tak rozumuję "elyta mejstrimu";-)

    A może ojcem chrzestnym jego córki jest szycha w drogówce.

    Jak nam przykład daje unijne neoTSUE ;-)