    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re:
    Date: Tue, 05 Mar 2002 00:46:55 +0100

    Cudny wrote:

    > PANIE JACKU PAN PISZE O SOBIE !!! CZAS TO SOBIE UŚWIADOMIĆ !!! TO WSZYSTKO
    > CO ZACYTOWANE TOŻ TO O PANU !!!

    Znow Pan nie zgadl.
    To przeciez o Panu.
    Pan ten zakazany watek personalny ciagniesz jak kura ze spluwaczki.
    Trollowski temat Pan wymyslil na grupie prawo.

    > I zeby było jasne nie kierują mną niskie pobudki i nie wykorzystuje dyskusji
    > na usenecie do rywalizacji z innymi dyskutantami/z Panem....

    A ja widze, ze to wszystko z niskich pobudek i nieudana proba niezdrowej
    rywalizacji.

    > Robię to jedynie w celu przedyskutowania tematu jakim jest zaśmiecanie
    > przez Pana grup, zameczanie ludzi/instytucji itd., wprowadzanie w błąd itd.

    Przeciez to Pan ciagle smieci.
    Na kazda grupe pisze merytorycznie i na temat ktory mnie interesuje.
    Czytaj Pan etykiete usenetu.

    Jakich ludzi Pan pseudo chroni, jakich instytucji ?
    Konkrety.
    Kogo Pan wprowadza w blad i dlaczego ?

    > !!!!
    > I TO JEST TEN TEMAT !!! RZECZYWIŚCIE Z PRAWEM TO MA MAŁO WSPÓLNEGO< ALE JA
    > GO NIE ZACZĄŁEM>>>>JEDYNIE ODPOWIEDZIAŁEM NA PANA KOLEJNY JAŁOWY
    > POST...........

    Panie Cudny.
    Nie klam Pan.
    Ten watek Pan zaczal
    Tutaj jest dowod
    "
    Subject:
    Dariusz/Jacek/itd.
    Date:
    Mon, 4 Mar 2002 11:14:18 +0100
    From:
    "Cudny" <c...@w...pl>
    Newsgroups:
    pl.soc.prawo

    Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje
    człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!
    "

    ale ponieważ trolle mają to do siebie/a na PANU JUŻ SIĘ
    POZNALIŚMY/że jak się je karmi to się potrafią niesamowicie
    rozbrykać....więc........zostawiam PANA Z CYTATEM PONIŻEJ>>>>>>>>

    i powtorze zatem raz jeszcze

    Niniejszym zakazuje Panu Panie Cudny jakichkolwiek personalnych
    dyskusji,
    trollowskich dyskusji,
    neimerytorycznych dyskusji, spamerskich dyskusji.
    Zakazuje, poniewaz naruszaja etykiete i zasady usenetu i szkodza
    usenetowi i zajmuja ludziom czas.

    Tutaj raz jeszcze dowod kto wywolal trollowska, spamerska dyskusje, aby
    zamulic temat, odwrocic uwage od dyskusji.

    "
    Subject:
    Dariusz/Jacek/itd.
    Date:
    Mon, 4 Mar 2002 11:14:18 +0100
    From:
    "Cudny" <c...@w...pl>
    Newsgroups:
    pl.soc.prawo

    Oj Panie Jacku.........na Pana przykładzie widać doskonale co się dzieje
    z człowiekiem gdy ma za dużo wolnego czasu !!!

    "

    Nie mam czasu na czytanie trolla.
    Przysluguje mi prawo riposty i obrony z ktorego skorzystalem.
    Troll wywolal dyskusje, temat zakazany na grupie prawo, aby szkodzic,
    zamulac.

    Kolejna odpowiedz trolla idzie do abuse.

    Panie Cudny.
    Ostrzegam Pana i zakazuje Panu prowadzenia personalnych dyskusji,
    tematow, niezwiazanych z prawem.
    Zakazuje Panu kontynuowania dyskusji personalnej, zakazuje Panu
    kiedykolwiek odpowiadania na moje posty,
    zakazuje Panu czytania moich postow.

    Jako osoba atakowana przez trolla, spamera, ktory podjal i wywolal
    zakazany temat na grupie prawo,
    niezgodny z tematem grupy prawo, korzystam z prawa riposty i prawa do
    zamkniecia tej dyskusji
    wywolanej przez trolla z niskich pobudek.

    KONIEC DYSKUSJI

    Jacek

    Kazda kolejna odpowiedz trolla idzie do abuse.

    EOF
    FUT