  • Data: 2002-03-05 01:00:35
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cudny wrote:

    > Acha a Pana dowód to obalony jest z miejsca..........to była odpowiedź na
    > post dt. Prawa telekomunikacyjnego.....
    To nie byla odpowiedz na temat, ale post spamera, ktory szkodzi na
    grupie prawo
    prowadzac personalne dyskusje.

    to byl
    ale ponieważ Pan łamie etykiete

    Klamie Pan Panie Cudny, bo etykiety nie lamie, gdyz ja sam tworzylem.

    > (followupy.zmiany tematu) więc musiałem siłą rzeczy wrzucic nowy post !!!!

    To "sila rzeczy" to sie chyba nazywa "imperatywem"
    ale niestety nie imperatywem kategorycznym.

    I staraj sie Pan zawsze tak postepowac, aby innym nie szkodzic
    i aby blokowac swoja "sile rzeczy" i aby Panski rozum zwyciezal emocje.

    Mnie przewodzi nastepujaca zasada
    "
    Einstein has shown us that the most long-standing theories may be open
    to improvement, even radical change.
    Open criticism is the lifeblood of progress both in science and culture
    at large.
    "

    I tak w golfie jak i w curlingu obowiazuje etykieta i doprawdy nie
    spotykam nigdy agresywnych osobnikow,
    bo ich po prostu srodowisko eliminuje.

    Agresje, agresywnych trolli w internecie mozna unikac, ale lepiej
    wyeliminowac.

    Moze ta nielubiana przez Pana poprawka w prawie telekomunikacyjnym
    takie procedury ulatwi.

    Nigdy wiecej agresji, chamstwa Panie Cudny.
    Nigdy wiecej atakow personalnych.
    Nigdy wiecej watkow personalnych.

    Niech Panem nigdy nie kieruje "sila rzeczy"
    a wylacznie imperatyw kategoryczny Kanta.

    Jak Pan tego pomimo ostrzezen nie zrozumial, to wspolczuje, bo nie
    potrafie pomoc.

    Koniec dyskusji
    EOF
    FUT