  • 21. Data: 2020-06-26 19:40:32
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne o wybory
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    <news:XnsABE8BB44F9B36budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik Krzysztof 'kw1618' Warszawa k...@g...pl ...

    Nie leciał Tupolewem

    > Ale takie podejscie do tematu zupełnie wypaczyłoby wyniki wyborów...

    Nie wypaczyłoby, tylko wykazałoby, ile procent ma w dupie jak na imię ma
    POPREZYDENTA

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2020-06-26 20:19:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 19:40, N Tom pisze:
    > Budzik w
    >:

    > Nie leciał Tupolewem

    Nawet nie śmiałem o tym pomyśleć.
    Liczyłem na zamieszki na miejscu :-)

  • 23. Data: 2020-06-27 00:12:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-26 o 20:19, cef pisze:
    >:

    > Nawet nie śmiałem o tym pomyśleć.
    > Liczyłem na zamieszki na miejscu :-)

    Jakieś tam były.
    Poleciał do Trampa w wir największej zarazy koronawirusa.
    Kupił od Trampa za wiele miliardów sprzętu militarnego. Tramp wiedział
    kiedy go wezwać.

    --
    animka

  • 24. Data: 2020-06-28 23:23:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie podszywaj się pod Animkę.

    -----

  • 25. Data: 2020-06-29 13:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-06-26 o 19:40, N Tom pisze:
    > Budzik w

    >Nawet nie śmiałem o tym pomyśleć.
    >Liczyłem na zamieszki na miejscu :-)

    Polecial Learjetem z pilotem o nalocie ta typie 100h ? :-)

    J.