  • 1. Data: 2020-06-18 02:23:58
    Temat: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Owsiak dyplomatycznie poprosił ministra o 37 respiratorów z palet, o
    których mówił wcześniej resort zdrowia. Szumowskiemu trudno będzie
    odmówić takiej prośby. WOŚP nie chce tych respiratorów dla siebie, tylko
    dla szpitali, z którymi współpracuje.

    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=e44c272b-9302-5049-b3f9-b5ca62f96b35&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-06-18 09:30:18
    Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
    Od: z <...@...pl>

    Czy ktoś Ci się włamał na kompa?
    Czy o 2 w nocy dostałaś zlecenie ze sztabu Czaskoskiego aby napisać na
    "prawie"?

  • 3. Data: 2020-06-18 11:27:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 02:23:58 +0200, Animka napisał(a):

    > Szumowskiemu trudno będzie
    > odmówić takiej prośby.

    Szumowski nie odmówi, bo nic nie powie.
    Jest tak zajęty geszeftami, że aż ma worki pod oczami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-06-18 11:34:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    cc=ucs&pid=e44c272b-9302-5049-b3f9-b5ca62f96b35&sid=
    f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    Nie rozumiem - dlaczego Owsiak mialby dzielic respiratory, za ktore
    nie zaplacil ?

    Minister kupil, to minister bedzie rozdzielal, wedle potrzeb :-P

    J.

  • 5. Data: 2020-06-19 12:41:19
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    > Nie rozumiem - dlaczego Owsiak mialby dzielic respiratory, za ktore

    bo ministrowi do niczego one nie są potrzebne
    geszeft już zrobiony

  • 6. Data: 2020-06-19 15:48:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.06.2020 o 12:41, n...@o...pl pisze:

    > bo ministrowi do niczego one nie są potrzebne
    > geszeft już zrobiony

    A do czego potrzebne są Owsiakowi, chce swój geszeft ugrać?

  • 7. Data: 2020-06-19 16:08:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Jun 2020 15:48:34 +0200, nadir napisał(a):

    > A do czego potrzebne są Owsiakowi, chce swój geszeft ugrać?

    Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
    narciarskich i ich żon. Nie zdarza mu się również przepłacać i, przede
    wszystkim, nie wydaje publicznych pieniędzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-06-19 19:01:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-19 o 16:08, Olin pisze:

    > Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
    > narciarskich i ich żon. Nie zdarza mu się również przepłacać i, przede
    > wszystkim, nie wydaje publicznych pieniędzy.

    Ze strony Owsiaka to była dyplomacja i satyra, bo on wiedział, że tych
    respiratorów nie ma. Przynajmniej ja tak uważam.

  • 9. Data: 2020-06-19 20:01:34
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2020-06-19 o 19:01, Animka pisze:

    > Ze strony Owsiaka to była dyplomacja i satyra, bo on wiedział, że tych
    > respiratorów nie ma. Przynajmniej ja tak uważam.

    Ma jeszcze jedno, czego rządzący nie mają-rozum.

  • 10. Data: 2020-06-19 20:49:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.06.2020 o 16:08, Olin pisze:

    > Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
    > narciarskich i ich żon.

    Może tak, może nie?

    > Nie zdarza mu się również przepłacać

    Możliwe, że nie przepłaca za sprzęt.
    Natomiast wiem jak potem wygląda serwis, konserwacja i obsługa tego
    sprzętu, na przykład w szpitalch. Na serwisie producent/dystrybutor
    odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

    > przede wszystkim nie wydaje publicznych pieniędzy.

    Swoich prywatnych też nie.