  • 11. Data: 2020-06-21 22:50:52
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne o wybory
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 22:33, cef pisze:

    > Odczucia mam podobne, ale jednak zawsze może się
    > zdarzyć coś, jakiś impuls, który pchnie do działań
    > niekontrolowanych.

    To się niepokornych zamknie, dojebie po 5k, a rodzinę jeśki ktoś pracuje
    na państwowym zwolni i będzie spokój, a pisi elektrat będzie klaskał
    uszami z radości, że są igrzyska. Dopóki jest chleb zamieszek nie będzie.

    > No i to właśnie mogliby wykorzystać, do
    > zatrzymania/odwołanie/unieważnienia obecnych.

    Oni wybory odwołują bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-06-21 23:03:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 22:50, Shrek pisze:

    > To się niepokornych zamknie, dojebie po 5k, a rodzinę jeśki ktoś pracuje
    > na państwowym zwolni i będzie spokój, a pisi elektrat będzie klaskał
    > uszami z radości, że są igrzyska. Dopóki jest chleb zamieszek nie będzie.

    Niekontrolowane działania to jest większa zadyma, po której pisi
    wyznawcy są zamykani
    i były elektorat siedzi cicho ze strachu a igrzyska urządzają już inni.

    Na razie.
    Zobaczymy jak będzie.

  • 13. Data: 2020-06-22 06:26:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2020 o 23:03, cef pisze:

    > Niekontrolowane działania to jest większa zadyma, po której pisi
    > wyznawcy są zamykani
    > i były elektorat siedzi cicho ze strachu a igrzyska urządzają już inni.

    To nie ma nic wspólnego z wyborami a ciepłą wodą w kranie i żarciem.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-06-22 09:13:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2020 16:24:49 +0200, cef napisał(a):

    > Załóżmy hipotetycznie, że Prezydent Duda zginie podczas
    > planowanej podróży do USA.
    > Czy PiS ma jakieś zgodne z prawem narzędzia, by wpływać
    > na rzeczywistość wyborczą w momencie utraty swojego kandydata?
    >
    > Wprowadzenie kogoś nowego?
    > Odwołanie wyborów?
    > Unieważnienie?

    Chwilowo bardzo prosto - rzad oglasza stan kleski z powodu wirusa i
    odsuwa wybory o pare miesiecy.

    Jak widac to PKW tez jest posluszna, i jak sie jej kaze, to wyborow
    nie zrobi, pardon - nie dokonczy, bo wybory sie juz zaczely.

    Albo po prostu SN uzna niewaznosc :-)

    > I od czego obecnie zależy czy wybory byłyby ponownie rozpisane
    > z możliwością dodania/wymiany kandydatów czy
    > kontynuujemy te obecne w okrojonym składzie?

    Jak widac, to sa ponownie rozpisane.

    J.

  • 15. Data: 2020-06-22 09:22:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2020 17:12:34 +0200, Krzysztof 'kw1618' Warszawa
    napisał(a):

    > Moim zdaniem wykreśla się zmarłego kandydata, tak jakby zrezygnował, a
    > PKW obwieszcza komunikatem, że głosy oddane na tego kandydata liczone sa
    > jako głos nieważny.

    Ale jak wykresla - komunikatem ?
    Bo karty juz wydrukowane. Na wydrukowanie komunikatu moze byc za pozno
    ... choc niby kazda komisja komputer i drukarke ma.

    No i zostaja przypadki bardzo szczegolne:
    -kandytat umrze w niedziele po 20:00
    -w niedziele w godz 8:00-20:00
    -w niedziele przed 8:00
    -w sobote gdzies pozno ... 23:00 powiedzmy ...

    Rozwiazaniem dla PiS mogloby byc ukryc trupa, ale to tylko pierwsza
    tura, co bedzie, jak jeden z dwoch wybranych kandydatow zejdzie zaraz
    po wyborach ?
    Oglosza przejscie trzeciego, czy uniewaznia z braku mozliwosc wyboru?

    J.

  • 16. Data: 2020-06-22 09:24:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2020 19:41:45 +0200, cef napisał(a):

    > Ale to sami zawalili a nowego kandydata potrzebowała bardziej opozycja,
    > a teraz potrzebowali by rządzący.

    No i gdzie widzisz problem ?
    Raz nie zrobili wyborow, to nie zrobia jeszcze raz.

    Chyba, ze tym razem PKW sie postawi i zrobi ... zawsze moga wpasc
    nieznani sprawcy i podpalic urne ...

    J.

  • 17. Data: 2020-06-22 10:24:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 09:24, J.F. pisze:

    > No i gdzie widzisz problem ?
    > Raz nie zrobili wyborow, to nie zrobia jeszcze raz.

    Tak. Przyzwyczajam się :-)

  • 18. Data: 2020-06-22 11:31:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 21 Jun 2020 18:00:25 +0200, cef napisał(a):

    > Czy można np nagle "zwiększyć" liczbę przypadków koronawirusa
    > i ogłosić, że jest zagrożenie dla życia i wybory trzeba...

    Nic nie trzeba zwiększać, bo krzywa zachorowań jakoś nie chce opadać i od
    początku kwietnia jest na stałym poziomie, mimo że Mateusz Krzywousty
    odtrąbił zwycięstwo, którego zazdrości nam cały świat.

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,w-ktorym-miejscu-epidemii-jestesmy--krzywa-jest-
    plaska--a-szczytu-nie-widac,artykul,62988394.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-06-23 17:01:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Czy PiS ma jakieś zgodne z prawem narzędzia, by wpływać
    >na rzeczywistość wyborczą w momencie utraty swojego kandydata?

    No i masz kolejne doniesienia - mala powodz w niektorych regionach ...
    i wybory nie sa zagrozone.
    Ale przeciez moglby byc :-)

    Co prawda zalatwic wielki deszcz to nie tak latwo jak rozdmuchac
    epidemie :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-06-26 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' Warszawa k...@g...pl ...

> [...]
    > zrezygnował, a PKW obwieszcza komunikatem, że głosy oddane na tego
    > kandydata liczone sa jako głos nieważny.

    90000684/U/D201
    > 90684Lj.pdf

    Ale takie podejscie do tematu zupełnie wypaczyłoby wyniki wyborów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."