  • 1. Data: 2020-06-21 20:04:26
    Temat: Sterylizacja czarnych?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uważam, że w Europie powinna być wprowadzona sterylizacja czarnych - to jedyny sposób
    na przetrwanie nas (no inni wymyślili KL, ale
    te znów by u nas wybudowali, bo u nich działki drogie).
    www.bild.de/regional/stuttgart/stuttgart-aktuell/ran
    dale-in-stuttgart-polizei-kampfansage-an-randalierer
    -wir-werden-sie-ermitteln-71401026.bild.html
    Na początek oczywiście dobrowolna (czyli pewna odmiana do modelu szwedzkiego, gdzie
    była przymusowa).
    Komisar kołchozowa powinna ogłosić, że zasiłki będą tylko dla praworządnie
    wysterylizowanych.

  • 2. Data: 2020-06-21 21:24:33
    Temat: Re: Sterylizacja czarnych?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-21 20:04, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > szwedzkiego, gdzie była przymusowa).
    > Komisar kołchozowa powinna ogłosić, że zasiłki będą tylko dla

    Wygraj wybory.

  • 3. Data: 2020-06-21 22:33:38
    Od: Kviat

    W dniu 21.06.2020 o 20:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Uważam, że w Europie powinna być wprowadzona sterylizacja czarnych
    >
    > Na początek oczywiście dobrowolna

    Też uważam, że czarnych funkcjonariuszy Watykanu powinno się
    sterylizować. Ale nie jestem przekonany, czy powinno to być dobrowolne,
    bo ich deklaracje nie są wiarygodne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2020-06-22 13:52:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niby co???

    -----

  • 5. Data: 2020-06-22 13:53:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co Tobie homoseksualiście przeszkadzają?

    -----

  • 6. Data: 2020-06-22 14:19:10
    Od: z <...@...pl>

    Jest o level wyżej (pedofil) i nie lubi na tym poziomie konkurencji ;-)

  • 7. Data: 2020-06-22 14:39:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-22 13:52, ąćęłńóśźż wrote:
    > Niby co???

    Abyć mógł przepchąć ustawę o sterylizacji czarnych.

    Ale czekaj... "Bei dem kontrollierten 17-Jährigen handelte es sich laut
    Polizei es sich um einen deutschen Staatsbürger mit weißer Hautfarbe."

  • 8. Data: 2020-06-22 16:46:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, jacy pie....eni rasiści.
    "Dwanaście osób ma obywatelstwo niemieckie, pozostałe dwanaście ma różne
    pochodzenie."
    Proporcje całkiem jak skład mieszkańców nad Neckarem ;-)
    www.bild.de/news/inland/news-inland/stuttgart-verwue
    stet-wer-war-das-71406976.bild.html
    ,,Wygląda na to, że wśród osób zamieszkujących w szczególności byli młodzi ludzie ze
    środowisk migracyjnych".
    "Z 24 zatrzymanych 12 było Niemcami, 3 z nich to osoby migrujące. Druga połowa
    pochodziła za. z Bośni, Portugalii, Iranu, Iraku,
    Afganistanu."
    No zobacz, a Rosjanie rozwiązali problem Niemców migrujących na wschód.
    Czyli 9 urodzonych w Niemczech + 15 ciapatych.
    A tych co obłapiali Niemki na jakimś placu w jakiegoś Sylwestra to już złapali i
    osadzili?

    -----

  • 9. Data: 2020-06-22 21:11:27
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 21.06.2020 o 22:33 <Kviat> pisze:

    > Też uważam, że czarnych funkcjonariuszy Watykanu powinno się
    > sterylizować. Ale nie jestem przekonany, czy powinno to być dobrowolne,

    Do seminarium idą dobrowolnie więc "na dzień dobry"...

    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2020-06-23 10:54:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 21:11:27 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > Do seminarium idą dobrowolnie więc "na dzień dobry"...

    To jest działanie połowiczne i zatrzymywanie się w pół drogi.
    Przymusowa kastracja sprawiłaby, że młodzież szkolna, a zwłaszcza
    ministranci, odetchnęłaby z ulgą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek