  • 31. Data: 2020-07-29 23:18:49
    Temat: Re: Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację"
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-29 o 22:18, u2 pisze:

    > dokładnie, jeśli profesor Finkelstein pisze jak jest, nie ściemnia, to
    > raczej czeka go zasłużona sława
    >
    > ale nadal nie wyjaśnia zagadki co to jest "antysemityzm" i dlaczego ma
    > być karalny bez podania definicji "antysemityzmu"

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2020-07-29 23:26:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-29 o 16:45, Liwiusz pisze:

> [...]
    > uznany przez jakąś faszystowską organizację rzekomo działającą w obronie
    > Żydów (tacy, co to wskazują palcem antysemitów, mimo że nikt ich o to

    Mam tu ciekawostkę tragiczną jak to Żydzi mordowali Polaków w Katyniu.
    http://dziennik-zlozony.pl/izraelska-gazeta-donosi-j
    ak-zydzi-mordowali-polakow-w-katyniu/?fbclid=IwAR1YN
    pkxDHbmjr10ngbYrAKkJ_58ppV9aeW3xPCjSo-Unlzdk_IVx0tCJ
    TM

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-08-04 12:00:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Elementarne: skoro ocalał z holokałstu, to ewidentnie antysemita.
    I jeszcze pewnie brudne antysemickie łapska wyciąga po swoje spadkowe mienie.
    Gdyby z holokałstu nikt nie ocalał, to życie semickich organizacji byłoby prostsze.

    -----

  • 34. Data: 2020-08-04 12:18:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cyt. "Rosjanie są z natury przyjaźnie nastawieni do Polski" i wszystko jasne.

    -----

  • 35. Data: 2020-08-06 11:46:41
    Temat: Re: Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW sami siebie wciągali jeden kolejnego (jak dziś), czy towarzysze radzieccy właśnie
    ich wybierali (metoda z czasów zaborów)?
    A może tak świetnie się sprawdzili w latach 1939-45 jako wydający Polaków komunistom
    (choćby we Lwowie i na całym Wołyniu)?

    -----

  • 36. Data: 2020-08-06 13:12:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >A może tak świetnie się sprawdzili w latach 1939-45 jako wydający
    >Polaków komunistom (choćby we Lwowie i na całym Wołyniu)?

    Z Wołyniem i datami to ostroznie, bo przyszli Niemcy i Zydow wybili.

    IMO - polska szlachta wladzy radzieckiej nie pasowala z przyczyn
    oczywistych.
    Polscy kapitalisci - oczywiscie tez nie.
    Polscy robotnicy - jak najbardziej tak.
    Polscy chłopi - niby tak - zyja z pracy wlasnych rak, ale powinni to
    robic w kołchozach.
    Polska inteligencja, szczegolnie inzynierowie, lekarze - ogolnie
    pasuje, trzeba ich tylko troche odkułaczyc, ale niestety za bardzo
    patriotyczna.

    A wsrod Zydow mamy kapitalistow, robotnikow, inteligencje, i jakis tam
    drobnych przedsiebiorcow - krawcow, sklepikarzy.
    Z wyjatkiem pierwszej grupy tez pasuja do ustroju.

    W dodatku biedni studenci mieli pociag do rewolutowania.

    W Rosji bylo podobnie, wiec nie ma sie co dziwic, ze wladzach
    radzieckich byli reprezentowani mocno.

    Przyszedl rok 1939 ... powiedzmy szczerze, ze stosunek Polakow do
    Zydow byl wczesniej rozny,
    to co sie dziwic, ze Zydzi nowe wladze powitali z radoscia - jedni
    szczerze, inni na wszelki wypadek ...

    A tu jeszcze nowa wladza potrzebuje troche inteligentow ...

    A o losie tych bogatych Zydowskich fabrykantow w radzieckiej strefie
    jakos nie moge sie doczytac ... w pore sp* do Szwajcarii i dalej ?

    -----
    > w aparacie UB Żydzi stanowili nadreprezentację.

    J.

  • 37. Data: 2020-08-06 13:46:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wypadł mi z głowy autor i tytuł monografii o wydawaniu Polaków i kolaborowaniu przez
    żydów z NKWD po wkroczeniu 17 września 1939
    Rosjan na nasze tereny wschodnie (m.in. Lwów) - pamiętacie?

    -----

  • 38. Data: 2020-08-06 17:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Wypadł mi z głowy autor i tytuł monografii o wydawaniu Polaków i
    >kolaborowaniu przez żydów z NKWD po wkroczeniu 17 września 1939
    >Rosjan na nasze tereny wschodnie (m.in. Lwów) - pamiętacie?

    W 39 to mozliwe, ale potem wkroczyli Niemcy, i Zydow postawili pod
    sciana.
    Wiec np w masakrze wołynskiej nie brali udzialu.

    No ale czesc zdazyla uciec, i w 44 wrocila ...

    J.

    -----

  • 39. Data: 2020-08-06 18:10:37
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-06 o 13:12, J.F. pisze:

    > A o losie tych bogatych Zydowskich fabrykantow w radzieckiej strefie
    > jakos nie moge sie doczytac ... w pore sp* do Szwajcarii i dalej ?

    Polscy bogaci żydzi mający majątki lub krewnych za granicą
    dostawili paszporty ZSRR i wyjeżdżali.
    Biedni z resztą polaków trafiali do kopalń lub innych
    nie strzeżonych przymusowych miejsc pracy.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2020-08-07 10:18:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Książki m.in.
    prof. Jerzego Roberta Nowaka "Przemilczane zbrodnie"
    prof. Krzysztofa Jasiewicza "Oni", "Rzeczywistość sowiecka 1939-1941 w świadectwach
    polskich Żydów", "Pierwsi po diable"