  • 21. Data: 2020-07-29 16:27:37
    Temat: Re: RadoslawF: "ubek z papcia mośka i mamy rebeki" [Was: Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > a co jeśli takie twierdzenia wypisuje semita ?

    Czyż ściepowy (s.c.polish) "cudzoziemiec" Aleksander Sharon nie
    zabłysnął twierdzeniem że żydzi (zmieniający stronę) to najgorsi
    antysemici? Nie powinni być według tej logiki karani surowiej?

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2020-07-29 16:45:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-29 o 15:30, u2 pisze:

    > a co jeśli takie twierdzenia wypisuje semita ?

    Historia zna takie przypadki. Pewien dziennikarz, Kataw Zar, Żyd,
    zresztą ocalały z Holokaustu, został kilka (może kilkanaście) lat temu
    uznany przez jakąś faszystowską organizację rzekomo działającą w obronie
    Żydów (tacy, co to wskazują palcem antysemitów, mimo że nikt ich o to
    nie prosi) za antysemitę.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2020-07-29 18:15:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-29 o 18:15, u2 pisze:

    > no ale czy semita nie jest automatycznie wyłączony z takiej
    > odpowiedzialności ? jak prowokuje to w jakimś zbożnym celu ?

    To ty w zbożnym celu ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-07-29 18:15:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

  • 25. Data: 2020-07-29 18:18:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2020 o 16:45, Liwiusz pisze:

> [...]
    > uznany przez jakąś faszystowską organizację rzekomo działającą w obronie
    > Żydów (tacy, co to wskazują palcem antysemitów, mimo że nikt ich o to

    no ale czy poniósł jakąkolwiek odpowiedzialność sądową ? n.p. prof.
    Finkelstein pisze od lat o przemyśle Holocaust i jest oskarżany o
    "antysemityzm" ale nie słyszałem, aby poniósł z tego powodu jakąkolwiek
    karę sądową

  • 26. Data: 2020-07-29 18:23:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2020 o 16:20, A. Filip pisze:
    > IMHO: Za to "zapytanie z konkluzją" niektórzy sędziowie by cię już
    > skazali. Jakbyś był szerzej znany to donos do prokuratury
    > (wniosek o ściganie i ukaranie_na koszt podatników_ ) miałby jak
    > w (nie euro-cypryjskim) banku

    ale ale z jakiego paragrafu byłby skazany ?

  • 27. Data: 2020-07-29 20:21:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-29 o 18:18, u2 pisze:

> [...]
    > Finkelstein pisze od lat o przemyśle Holocaust i jest oskarżany o
    > "antysemityzm" ale nie słyszałem, aby poniósł z tego powodu jakąkolwiek

    Poważnie ubeku?

  • 28. Data: 2020-07-29 20:23:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-29 o 18:23, u2 pisze:

    > ale ale z jakiego paragrafu byłby skazany ?

    No co ty ubeku?

  • 29. Data: 2020-07-29 21:55:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Finkelstein pisze od lat o przemyśle Holocaust i jest oskarżany o
    > "antysemityzm" ale nie słyszałem, aby poniósł z tego powodu jakąkolwiek

    Infamia też jest pewną karą. Na szczęście, w przypadku antysemityzmu,
    coraz mniej dotkliwą, bo coraz więcej ludzi widzi, że to raczej
    wyróżnienie, niż inwektywa.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2020-07-29 22:18:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2020 o 21:55, Liwiusz pisze:

    > Infamia też jest pewną karą. Na szczęście, w przypadku antysemityzmu,
    > coraz mniej dotkliwą, bo coraz więcej ludzi widzi, że to raczej
    > wyróżnienie, niż inwektywa.

    dokładnie, jeśli profesor Finkelstein pisze jak jest, nie ściemnia, to
    raczej czeka go zasłużona sława

    ale nadal nie wyjaśnia zagadki co to jest "antysemityzm" i dlaczego ma
    być karalny bez podania definicji "antysemityzmu"