  • 31. Data: 2022-07-29 23:35:20
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 29 lipca 2022 o 22:49:46 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    >?
    > Że wiadomo jakie są zasady.

    Wiadomo? Jakie więc?

  • 32. Data: 2022-07-30 09:28:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 lipca 2022 o 23:33:35 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Nie czytasz na co odpowiadasz?
    > "ze najmlodszy to przejmie,"

    Ale co, na siłę, skoro jeden z braci się nie zgadza?

  • 33. Data: 2022-07-30 09:29:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 lipca 2022 o 23:35:21 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Wiadomo? Jakie więc?

    Pisałem - takie, jakie są, ale są.
    Dura lex, sed lex.
    I, najważniejsze wyciąłeś, jeśli oszukują, to jest się gdzie SKUTECZNIE poskarżyć.

  • 34. Data: 2022-07-30 09:50:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 09:29:22 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Pisałem - takie, jakie są, ale są.

    Unikasz odpowiedzi
    > Dura lex, sed lex.
    > I, najważniejsze wyciąłeś, jeśli oszukują, to jest się gdzie SKUTECZNIE poskarżyć.

    Skąd będziesz wiedzial że oszukują skoro nie znasz zasad ustalania cen?

  • 35. Data: 2022-07-30 10:03:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 lipca 2022 o 09:50:41 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Unikasz odpowiedzi

    To miało znaczyć, że mogą być różne zasady u różnych sprzedawców, ale powinny być
    jawne, ogłoszone w regulaminie, i w miarę jasne.

    > Skąd będziesz wiedzial że oszukują skoro nie znasz zasad ustalania cen?

    J.w.
    A jak nie są ogłoszone - również skarga.

    To tak jak z tymi promocjami-loteriami "kup chipsy, wygraj samochód".
    "Samochód wygrał pan Daniel z Pcimia" ;>

  • 36. Data: 2022-07-30 10:14:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 10:03:15 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > UTC+2 Kris napisał(a):
    >
    > To miało znaczyć, że mogą być różne zasady u różnych sprzedawców, ale powinny być
    jawne, ogłoszone w regulaminie, i w miarę jasne.
    Wskazesz gdzie jakiś przewoźnik ogłosił zasady wyceniania biletów?

    > A jak nie są ogłoszone - również skarga.

    Biedronka też powinna ogłaszać zasady ustalania cen cukru?

  • 37. Data: 2022-07-30 11:48:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2022 o 10:14, Kris pisze:
    > Wskazesz gdzie jakiś przewoźnik ogłosił zasady wyceniania biletów?

    A gdyby nawet ogłosił, a powiedzmy ich nie stosował, to czy to bedzie
    oszustwo?

    > Biedronka też powinna ogłaszać zasady ustalania cen cukru?

    Cena zakupu + marża :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2022-07-30 12:38:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 lipca 2022 o 10:14:29 UTC+2 Kris napisał(a):

    jawne, ogłoszone w regulaminie, i w miarę jasne.
    > Wskazesz gdzie jakiś przewoźnik ogłosił zasady wyceniania biletów?

    Zasady wyceniania nieruchomości są znane.

    Ale tak, w PKP do niedawna było to jasne.
    Teraz być przestało, przynajmniej te zniżki, które przestały zależeć od daty zakupu a
    zaczęły od "obłożenia pociągu" (zresztą z tymi typu "superpromo" i "promo" od dawna
    był przekręt).

    > Biedronka też powinna ogłaszać zasady ustalania cen cukru?

    Ma być tyle, ile na półce podpisane.

  • 39. Data: 2022-07-30 13:54:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 12:38:08 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Zasady wyceniania nieruchomości są znane.

    Taa;)))
    Widywałem wyceny tej samej nieruchomości różniące się 50-60%
    W zależności kto zlecał wycenę.
    Ale znowu uciekłeś id tematu: pytanie było o zasady wyceny biletów .
    Bo pisałeś że można skargę złożyć na oszustwo.
    Rozwinuesx temat tej skargi na jakiej podstawie i do kogo?
> [...]
    a zaczęły od "obłożenia pociągu" (zresztą z tymi typu "superpromo" i "promo" od dawna

    Złożyłeś skargę? Czy chociażby reklamacje?
    > Ma być tyle, ile na półce podpisane.
    Dzisiaj 4 zł cukier, jutro ten sam cukier 3 zł a pojutrze 6.
    Czasami ta sama paleta stoi tylko ceny się zmieniają.
    Z miesiąc temu podjeżdżam na stację paliw i widzę na banerze on po 7.30zl(dokładnych
    cen nie pamiętam chodzi o zasadę).
    Podjeżdżam pod dystrybutor chce nalewać ale nie działa. Idę do kasy a pracownik mówi
    że właśnie zmieniają cenę.
    Za 5 minut wszystko zadziałało ale już on na dystrybutorze i na banerze był po 7,40
    zł.
    Gość przede mną kupil za 7.30 zł a ja chwilę później po 7,40. Ten sam olej napędowy
    bo żadna cysterna nie stała i.nue wlewała im do zbiorników droższego.
    Oszustwo?

  • 40. Data: 2022-07-30 15:25:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 lipca 2022 o 13:54:54 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Taa;)))
    > Widywałem wyceny tej samej nieruchomości różniące się 50-60%
    > W zależności kto zlecał wycenę.

    Połowa. Ale nie 10%.

    > Ale znowu uciekłeś id tematu: pytanie było o zasady wyceny biletów .
    > Bo pisałeś że można skargę złożyć na oszustwo.
    > Rozwinuesx temat tej skargi na jakiej podstawie i do kogo?

    UOKiK.

    zakupu a zaczęły od "obłożenia pociągu" (zresztą z tymi typu "superpromo" i "promo"
    od dawna był przekręt).
    > Złożyłeś skargę? Czy chociażby reklamacje?

    Nie musiałem, bo zawsze jak potrzebowałem to trafiałem na promo, a nawet superpromo.
    A teraz przyjmuję, że po prostu kosztują pełną cenę.
    Zapewne pisiory mają taniej.

    Na orlenie na pewno.
    Ale znów 7,30->7,40, a nie 7->0,70->7.